Helgen är redan över:O

Va fort det har gått....

Fast ändå kände vi hela dan igår att de va sönda? haha
Natten till freda mådde jag inte så värst, så framåt morron hade de inte blivit bättre så blev att va hemma från jobbe:(
Känns skit pissigt & just de att jag vill hinna njuta lite:(<3
De på jobbe har ju sagt att de förstår & att jag inte ska tvinga mig till något nu men iaf:(
Framåt eftermiddan gick det lite i etapper:/

Vi hade bestämt att bara ha mys eftersom han eventuellt åker i veckan igen<3
Så de blev först bio, kollade på "I rymden finns inga känslor", satans va ja gilla den:D
Stämde precis in på bror min:P
Vi träffade även Jennifer där:)

Sen drog vi vidare till Colloseo, eller va de hette, för en bit mat:)
Maten kunde ha varit bättre men men:(
Efterrätten va supergod, Ananassplitt:) Jag ÄLSKAR verkligen ananas:D
Men de va iaf hur trevligt & mysigt som helst:)<3
Tillo sa att vi får passa på innan bebis kommer:P
Emelie & hennes kille träffade vi där också:)

När vi skulle hem & gick ut för att vänta på Terran, som ska ha ett stort tack för att hon skjutsade oss fram & tillbaka<3, stötte vi på Emma som skulle in & jobba:)
Blev att tjata lite med henne i väntan sen blev det hem:)
Hemma blev de ännu mer mys men båda slockna som grisar:P

Lördan bestod av storstädning av hela lägenheten eftersom hyresvärden sa att grannen vill kolla på den för eventuellt ska han ha den:)
Så senaste ondag hoppas jag att vi får reda på hur de blir med huset för att måste vi leta annat eftersom att han ville flytta in så snabbt som möjlit:)

& på kvällen åkte vi in till mamma för att fira Andreas, han fyller på torsda men han är inte hemma då..
Ringde till mamma & fråga för vi tänkte köpa typ nått data eller tv-spel till han men nej, han ville ha ett metspö:P
Han hade tydligen flera stycken hos forsterfamiljen men inget hos mamma så de fick han plus lite extra lina & såna grejer:)
Lätt lätt:)

I morse åkte hjärtat med bror sin till Mantorp igen men han skulle komma hem ikväll/inatt:D
& på tisdag hoppas jag att vi ska på Sannamarken:D

Undra om ja ska äta någe? hmm, te vore gott iaf:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0