Efter alla dessa år?!

Jag förstår inte vad det är som händer?

Varför gör du såhär.?

Allt du sa.?

Allt VI sa?

Är allt bara förbi?

Allt kändes så lätt med dig efter alla dessa år..

men vad ska jag tro.?

Hör en sak av dej & annan av en annan?

Fattar verkligen ingenting:S

Betyder jag ingenting för dej.?

Jag kan iaf säga att du betyder hur mkt som helst för mig, efter det ja fick reda på kanske ja borde va argare på dig än jag är men jag kan inte.!

Vill bara att allt ska bli som vanligt:'(

Jag tycker inte jag förtjänar det här.!

 

& du, ja just det, PRECIS DU.!

Nu vet jag ju vad mkt du ställer upp för mig när jag ringer.!

Tack!!

 

//Bäcka


??

Jag är trött på att bara duga när ni mår skit.!
Varför förväntar ni er att jag alltid ska finnas där.?!
Varför kan ni annars inte bra slå en pling eller dyka upp, ist för att vänta tills det har hänt nått & ni behöver ses?
Jag kanske har varit för snäll & tagit emot skiten & sen alltid stått vid eran sida...
Jag är trött på det här..
Jag VILL inte ha det såhär..

Speciellt med dig & de som hände idag:'(
Jag vill inte ha det såhär.!
Vårat band kommer alltid att vara där, även fast du inte alltid vill det..
Du måste ju förstå att det bara är för att jag bryr mig.!
Men vissa saker du sa går bara inte att släppa, tycker du verkligen så.?
Hur ska jag nånsin kunna umgås med dig om det är så du känner.?
Jag har ställt upp mer för dig än vad jag gjort för mig själv.!
Jag förstår bara inte.?!
Varför.?
Jag orkar inte med den här skiten längre..


Klarar inte mer.!!!


//Bäcka

Dags igen:D

Jajemen;)
På torsda smäller de;)
Då äre dags igen:D




För övrigt tycker inte jag att de händer så värst mkt faktiskt.?
Joo i helgen hade jag besök av en gammal vän:D
Riktigt trevligt, bror kom över en sväng så vi bjöd han på mat sen åkte vi över till syster & Henke:)
Hoppas vi ses snart igen<3

//Bäcka


Funderingar.........

Äre nån som har nått att säga så säg det direkt till mig ist.?!
Varför gå runt & snacka bakom ryggen.?!
Tror du/ ni inte att de kommer fram tillslut eller.?!
Fegt.!

& ni som snackar, stå för vilka ni är som tycker så.!
Ärligt talat så skiter jag i vad mkt ni snackar om mig & vad ni säger för JAG vet vad som är sant av alltihopa..
& att ni försöker förstöra.?
Psssst, har ni inge bättre för er.?
Jag förstår inte nöjet med att bara snacka skit för att såra & förstöra för en annan..
Jag är inte den som ska säga att jag aldrig snackat skit bakom ryggen, men den senaste tiden så känner jag att det är bättre att säga de direkt till den personen, minst missförstånd & massa rykten som bara blir värre & värre..

& DU, vad sysslar du med.?!
Försöker vara en bra vän men bara efter nån/ några dar så blir du som förbytt.?!
Samma gamla visa hela tiden.?
Säger en sak ena dan men när du blir sur så är det som bortblåst.?
nej nej, sak samma...

Jag vet vilka mina riktiga vänner är & vart vi har varandra<3

//Bäcka


RSS 2.0