Måndag..

Japp, idag åkte Fredrik till Norge igen...
Kommer hem torsdag eller fredag<3
Hoppas den här veckan går fort och bättre än den förra<3

Är iaf skönt att nu vet jag att de finns folk som vill hjälpa mig<3
Tack så hemskt mkt<3

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu?
Städa & fixa kanske?
Fast vill ju inte bli klar med allt idag för då vette fan vad ja ska göra resten av veckan:P haha

Men helgen jaa:D
Helt underbar:D
Freda vare bara massa mys sen lörda kom de över lite folk och vi hade det trevligt:)
Vissa saker som hände under kvällen kunde ju ha kvittat men men:P
Riktigt trevligt att du kom Jossan<3
Sönda
bestod mest av mys & att fixa med ved & skit..
Va även över till svärmor & svärfar:)
Tog oss ett mysigt bad & bara hade de gött:)
& Tim & Eve kikade förbi ut hos oss en sväng:)


Ett helt osammanhängande inlägg men vafan:P

Undra om jag ska baka nån rulltårta kanske? Vore gott:)<3

Saknar dej hjärtat<3

v22 idag också:D<3


Neeeeej!!

Jag vill inte!
Inte nu igen!
Känner igen dom här känslorna och de börjar inte bra:(

Fan jag visste ju att han kanske inte skulle komma hem i morron men fuck!!
Att nått så lite kan få fart på de igen?!
Har ju inte haft nått på evigheter?!

Fan jag vill bara må bra!!




Blir fan rädd!!!!!!!!!!!

Onsdag...

Nu ligger jag bara och hoppas på att hjärtat kommer hem i morron<3
Kan ju bara hoppas<3

Igår iaf storstädade jag sovrumme, toa & lilla rummet därimellan och de är så skönt:)
Så har jag ställt alla Nadjas saker som va kvar där i en vrå så jag får ordning på vårat:)

Idag blire att städa köke, matrumme & eventuellt vardagsrummet,
lampan pajja ju där igår och jag har ingen lust att fixa om de är allt för mörkt:/
Känns skönt att komma iordning faktiskt men samtidigt känns de lite träligt eftersom vi inte vet vad länge vi har huset:(
Men men, får väl ta de som de kommer....

Och vad fan ska jag göra om nätterna?
Sover som en kratta, både inatt och igår natt vaknade jag till och från hela tiden?!
Sen är jag lika trött på dan som jag är på kvällen:(

Jajaja, gnäll!!
Längtar till den 7e:D:D


Jag längtar så tills våran lille skrutt kommer ut!<3

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!

Orkar inte bry mig!!!
Så otroligt jävla skit förbannad så de finns inte!!!!!
Inte långt ifrån att jag tar mig en springtur snart och det är fan inte illa för att vara mig som är mörkräddare än någon annan och sitter mitt ute i jävla fittskogen!!!!!

Saknar.....

Ååååh vad jag vill ha hem min älskling NU!!
Kan inte nån bara ge han ett jobb som är närmare?
Visst jag vet att det inte är för alltid men vafan!?

USCH & FY för att vara ifrån den man älskar!

Tur iaf att när bebis kommer så  blire inge Norge, jo kanske nån gång de vet man aldrig men inte som de kommer bli nu jue...


Aaaaaasch, får klara mig med mitt godig & chips, & Felicia såklart:D<3

Måndag......

& min andra halva är tillbaka i Norge på jobb:(<3
Jaja, inte så många dagar nu, kommer hem på torsda typ:)

Men tycker att helgen gick alldeles för snabbt:(
Freda när han kom körde vi hem Felicia nästan direkt sen hem & mysa lite innan vi åkte upp till svärföräldrarna:) Blev en tur över till Dan & Nadja också för Fredrik skulle lämna nån grej till moppen?

Lördag morgon ringer mamma och frågar när vi ska hämta Charlotta?
Öööh va?!
Jaa? Hon skulle tydligen hit och baka hade hon sagt till mamma:P
Fast hon fråga mig dagen innan om hon kunde komma och baka nån dag så jag svarade javisst, när?
Men de fick jag svar på på lördasmorronen:P haha
Så de blev att åka över och hämta henne vid två typ & även dumpa av mamma i Kga:)
Så vi bakade för fullt och åt god mat, Carbonara:)
Sen på kvällen drog älsklingen med Dan & Nadja till en granne och drack lite, sen åkte han vidare ner till stan...
Jag & Charlotta satt med chips, dipp & massa gött & bara gjorde oss tjockare och tjockare framför tvn:P

Sönda blev de en jädra massa fix!!
All disk, plocka rätt, tvätta & Fredrik grejade med veden..
& så kom mamma, Robert & Ella för att hämta Lotten också:)
Sen mer fix och på kvällen tyckte vi att vi förtjänade att åka och lägga oss i ett långt varmt bad:D
Så på kvällen blev de bara massa mys<3<3

Tycker att en helg borde vara mer än två dagar?
Egentligen hinner man inte mkt alls? :/


Älskar Dig Goding<3

Torsdag, nionde dagen....

En dag kvar nu!!!
Underbart!!
Tänker inte släppa han på hela helgen!<3
Bara massa myyyyyyyyys!<3


Om bara några timmar kommer Felicia också:D<3
Blir att ha en riktig mys kväll med bra filmer och chips & dipp;P
Haha kan ni tänka er, jag har inte ätit chips sen Fredrik va hemma?! :O
Blir fan chockad själv XD


Igår va dagen helt UNDERBAR<3
Först kom Jossan över och vi pratade om allt mellan himmel & jord,
det va så otroligt skönt att babbla ur sig och med nån som visste vad man pratade om<3
Tack tjejen, du är helt fantastisk<3

Sen kom Tillo över med Kevin:)
Vad mysig OCH vad stor han hade blivit:O  hehe
Han va väl lite kinkig från stund till stund men han va jättgo också:)
Satt tillomed i mitt knä en stund:D
Jag vill ha ut VÅR BEBIS nu!!<3
Va himla skönt att kunna fråga massa saker om allt med barna och få lite småtips sådär:)

Sen blev de att bara sova och kolla på Unga Mödrar:)


Men nu ska jag ta mig lite frukost innan jag ska gå & möta Felicia:D
Min lilla gummsa<3
Åååå vad jag längtar nu, kan klockan bli 3?!?


Älskling, jag saknar dej obeskrivligt mkt nu!
Jag skulle bli galen av att vara ifrån dig mer än den här tiden!<3<3


Vårat lilla underverk<3<3

Onsdag, åttonde dagen.....

Shit, missade att uppdatera igår:)
Kanske beror på att jag hade fullt upp? :P
Men tycker allt att jag har skött uppdateringarna bättre än vanligt nu:P Eller??? :D
Kanske för jag haft såpass tråkigt:P haha

Igår vid typ 3 skickade svärmor att hon kunde komma över på kvällen:)
Så tidigare på dan hade jag typ inte gjort nånting, joo diskat:)
Så det blev en storstädning av kök & matrum och lite småplock:D
& satans va fort tiden gick:) Helt plötsligt hon här:)
De va gööör trevligt och vi satt och prata en bra stund:)<3
Glad att jag har den "svär-familj" (eller vad det heter?) som jag har:D<3

Nu så idag blire också full fart:D
Jossan skulle snart ta och komma över så jag kanske borde kliva upp?:P
Sen i eftermidda skulle Tillo och Kevin komma:)
Ska bli kul att träffa han, bara sett han en gång när de bada:)
Och han är väl typ redan snart ett år?!
Shit, va inte längesen jag fick reda på att hon väntade barn ju:O haha

Nej, kanske kliva ur den här mysiga, goa sängen:(

Inatt har bebis vridit på sig ordentligt också:D
Det känns konstigt men ändå så när man vet vad de är såblir man så otroligt glad & det är en otrolig känsla:D<3

Inte länge kvar till fredrik kommer hem:D:D<3<3
3 DAGAR MED IDAG:D:D:D

& i morgon kommer Felicia:D<3<3


...............

Vet inte vad jag ska säga? 
Vad jag ska göra just nu?
Jag vill och jag vet att vi behöver det men ändå så vet jag inte om jag klarar av det?
Speciellt inte som det är nu.....
Vi skulle kunna lösa det på en gång men då vet jag att när den "perioden" är slut kommer du inte att trivas och så blire inge bra efter iaf....
Varför ska allting vara så jävla svårt för?

Pallar fan inte det här!
Inte NU !!!!

Måndag, sjätte dagen....

Sjätte dag nu:)
Bara 4 dagar kvar:) Om han inte åker hem freda natt eller lördamorron då men:)

Har iaf sovit hos mamma till idag:)
Blev lite mys:) Hälsade på Robert i sin nya lägenhet:)
Tog en promenad med Andreas till kiosken och tog ett lååååångt bad:D
Otroligt skönt:)
Fram till kvällen då jag fick en satans huvudvärk:(
Och jag som har otroligt svårt att svälja tabletter lyckades inte så bra så de blev orkan på toan som Ella sa:(
Även i morse:(
Shit vad jag hatar att må illa!!

Men idag va vi iaf på ultraljudet:D
Mamma va med och svärmor satt i väntrummet när vi kom:)<3
Va så otroligt att se att det verkligen va någon där inne:)
Men h*n hade väldigt svårt att ligga still:)
Men barnmorskan tyckte att h*n va väldigt liten för att va i vecka 18 så vi ska tillbaka den 7:/
Då MÅSTE Fredrik va hemma för nu insåg man verkligen att det är en bebis liksom:D

Sen va iaf svärmor snäll att skjutsa hem mig & mamma gick till skolan..
Blev att direkt ringa Fredrik & Felicia, äta lite och sova eftersom huvudvärken fortfarande är kvar:(

Förresten, grattis mamma igen på din dag:D<3





 

Helt otroligt att kolla på bilderna<3

Tänk att det liksom är VÅRAN bebis?!

Älskar dig Fredrik<3


Lördag, fjärde dagen....

Märks det att jag saknar min goding eller.?
Räknar ner varje dag:P
Vaknar och tänker "fjärde dagen, bara sex dagar kvar...."
Usch, verkligen jobbigare än jag trodde så idag har det varit riktigt skönt att packa ihop grejer så jag kan åka till mamma i morron..
Ska försöka åka med typ 11 bussen härifrån så ska jag & Ella ta oss en promenad över till Robert:)
Se hur de går i nya lägenheten:)

& jag måste verkligen tacka min underbara Felicia<3
Utan henne hade jag verkligen fått något sammanbrott de här dagarna när Fredrik inte varit hemma<3
Vi har pratat varje dag och inte bara en gång inte:D
Det är så himla skönt att det finns någon som verkligen förstår en till 100% och vi behöver knappt ens säga något så vet vi vart vi har varann och vad den andra behöver:)
Så tack så hemskt mkt gumman<3

Kl är redan 15:22 och jag har packat, diskat & plockat lite smått:)
Nu tror jag de blir att ringa den där underbara Felicia innan jag ska ta mig en mandarin:)
Har fan lite frågor, vad mkt man funderar på när man står och diskar egentligen? haha

Och inte länge kvar tills ultraljudet nu:D
Nu kommer verkligen längtan att få se vem det är som är där inne:D


Ni två betyder grymt mkt för mig!<3<3

Fredag, tredje dagen....

Fredag och idag är det en vecka kvar tills min älskling kommer hem<3
Känns skönt att det är fredag faktiskt för denna dag är snart slut sen i morron blire att städa och greja och fixa ihop lite grejer som jag ska ha med till mamma på sönda:)
Sen kommer jag hem månda liksom:)
Så nästa vecka kommer nog gå snabbt:)

Eventuellt skulle väl Tillo och Kevin komma över då så man får träffa den lille:)
Bara träffat han en gång ju:)
Sen torsda blirmysmed Felicia:)<3

Hoppas också att hjärtat kommer hem under dan på fredan så vi kan mysa massor på kvällen<3
God mat & massa mys<3

Idag har jag faktiskt hittat lite mer ork att göra nått, bärde upp tre påsar ved, eller jaa, orkar ju inte bära dom proppfulla som Fredrikgör så det kanske bara vart två påsar men va fan:P  haha
& diska:)
Så va Anden här & hämtade sina kläder som han glömt när Fredrik och dom badade badtunna...

Nej, undra om jag skastoppa någe i magen kanske?
Undra omd e finns någe gott?
Får rota lite får vi se...


MED DIG ÄR JAG LYCKLIG<3<3<3<3

 


Torsdag, andra dagen....

Det känns både lättare men ändå jobbigare idag:(
Nu vet jag ju att dagarna går ganska fort ändå & så ska jag till mamma sönda till måndag, måndag äre ultraljud sen torsda till fredag kommer Felicia:)

Så jag klarar mig men fy fan för de stunder då man bara sitter och tänker och det kan jag lova att det blir ofta!!
Igår tänkte jag lite ibland sådär att "åååh älskling, kom hem NU" Men kommer det idag så sitter det i en stund:(
Och jag har tänkt mkt idag:(
Hur det ska bli?
Måste verkligen prata med honom när han kommer hem för det finns vissa saker som jag inte vet vad jag ska göra med..
Ingenting jag tänker skriva här direkt utan det får bli när vi pratat om de<3

Hoppas att Felicia har tid att prata snart, vi känner oss lika ensamma båda två idag<3<3

Älskling jag saknar dej!!!
Vill krama på dig nu inte nästa fredag!
Hoppas tiden bara springer iväg till nästa fredag för nu vart de jobbigt igen:( Usch!
Ibland funderar jag på hur det hade varit nu om vi bodde inne i stan?

NU ska jag ringa Felicia:D



Älskar er<3<3

Onsdag, första dagen.....

Första dagen själv nu...
Älskling åkte hemifrån i morse vid halv 7 ungefär så kommer han förhoppningsvis hem nästa freda om allt
går som det ska..

Hade lite problem med att somna om efter han hade åkt men tillslut somna jag och då sov jag som en gris på hans kudde<3<3
Men tydligen så hade jag prata med Felicia en sväng också vid 9 som jag knappt kommer ihåg:P
Otäckt:P haha
Vakna väl iaf vid 12 och då blev det lite varm nyponsoppa och macka till frukost:)

Och jag har en satans flyt måste jag säga!
Tror ni att tvn funkar eller.? 
NEPP!
& de där på kundtjänst går ju inte att få tag på:(
Sååå, ja, tv3 play here I come typ, får väl kolla om mammas karl kanske kan komma och kolla nån dag......

Nej, nu kanske jag ska börja tänka lite på vad jag ska äta senare?
Fan va svårt det är när man är själv...
Har fan ingen lust att göra någon mat...
Men jag måste väl få i mig så bebis mår bra:)<3

Just ja, trodde jag hade möte i morron vid 11 men hittade lappen & de va ju tydligen vid 2:) skönt:)



Saknar dej min äskling<3<3

Börjar få lite ordning....

Jajemen:)
Vi tar lite pö om pö här hemma.
Så jävla mkt som ska fixas & de tar sån tid känns de som + att jag inte har ork till att greja hela tiden så blir att sätta sig ner i bland för pauser & då tare bara längre tid..
Men men..

Nu har jag iaf fixat i köket & diskat:)
Tände lite ljus nu också så de blev mysigt:)<3
Hjärtat är ute i skogen & sliter han<3
Det kanske är lite orättvist?
Han får fixa typ allt utikring, eller aa lite har ja faktiskt hjälpt till;P
Men mest är han ute & kämpar och sliter både med veden, skjulet ska rätas upp, badtunnan behöver fixas..
& vad gör jag?
Plockar upp lite grejer och ställer rätt inne med pauser titt som tätt? :P
och idag har han massa massa mer att fixa, eller vi för ja lovade att hjälpa till ikväll, eftersom han åker till Norge i morron på jobb & jag inte klarar av de han fixar med ute..
Så den sista veden ska in i källarn..
Slipper jag springa ut & hämta..

Så får väl se, har kämpat med pannan en stund nu för den slockna men fick igång den sen slockna den igen så får se vad som händer den tiden han är borta:P haha
På söndag ska jag iaf försöka sova hos mamma eftersom hon ska med mig till barnmorskan:)
Då ska jag ta mig ett låååååångt bad på kvällen så jag blir som ett russin sen:D
Såååå göött:D

Nej, kanske göra nått mer?
Vilken ände ska jag börja i?
Hmm..

Visst fan!
Hittade en sån jävla bra blogg förut!
Va verkligen skönt att se att nån pratar och tänker på de istället för att gömma sig & undvika frågan fastän det händer runt om en, oftare än man tror!


Hihi,den där magen finns inte kvar nu inte:P
Kan inte fatta att det ligger någon där inne:O :D
Kanske lättare efter ultraljudet:D<3

Är det inte dags snart?

Säg vad jag har gjort dig?
Jag tycker inte du har någon anledning till att vara sur & otrevlig mot mig!
Jag känner att det har gått för långt!
Jag vill att allt ska bli ungefär som vanligt, precis som vanligt kommer det aldrig att kunna bli.......
Men det enda jag vill är att kunna träffa mina kusiner & dig!
Den minsta har jag sett 3 ggr & han är 7 månader!
Dom andra två hade jag jättebra kontakt med och de var lika mkt mina bebisar som dina men nu är allting som bortblåst!
Vad vill du att jag ska göra?!
Jag har frågat varför du är så sur på mig men jag får inga svar så jag vet inte vad fan det är som händer!
Jag hade hoppats på att min & Fredriks bebis skulle kunna umgås med mina kusiner & sådär men när du inte ens vill prata med mig?
Det finns så mkt som jag skulle vilja säga dig men när du bara går när jag kommer eller är otrevlig så känns det så onödigt?!
& varför ska du vara så otrevlig för?
Du tänker inte på att jag blir sårad?
Att JUST DU säger det gör det ännu värre!
Du som ställde upp så förut & va den ENDA somjag kunde lita på?!
Vet du vad jag saknar dom tiderna?
Sitta & prata?
En kram av dig?
Dina skämt?
Jag saknar allting.......

Vet inte vad jag gör nu snart......
Jag Saknar & Älskar dig!!

RSS 2.0