Fredag.!

Vissa skulle väl börja med att "Nu äre helg.!"
Men nee, eller joo de är ju helg men de blir fullt med jobb iaf, idag 11- 17 & i morron 12:30- 17..
Men ikväll blire att besöka Wickan iaf:D
Party.!! Men får bli rätt lugnt:P
Hoppas att T kommer som han trodde;)

Vad har annars hänt under veckan då?
Måndas va ja över till Örebro en sväng sen kom Adam & Ronny & hämta mej..
I tisdas va jag med Adam tror ja.? :P
Onsda vare dags för jobb:) 
Torsda va bara massa tvätt & småfix.. Måste få tag på en insex nyckel eller va fan de heter så ja kan skruva ihop min hylla..
Freda vare jobb sen hem för att sedan följa med Adam & Ronny över till Örebro, titta på massa fina bilar<3
Trevligt<3


Men nu ser ja att klockan är dags för att fixa de sista sen gå till bussen..

//Bäcka


Neeeeej.!

Riktigt hemsk morron.!
Vaknar & känner mig helt död, snorig som satan:(
Fan va typiskt, just nu..
Får hoppas det går över väldigt snart.!!

Snart ska ja iaf fixa mig sen blire att möta Ronny på skolan innan vi drar vidare till Degerfors:p
Får träffa Lollo där med:D
Får se hur jag mår senare om ja verkligen ska jobba i morron..
Det vore ju det bästa så ja slipper va hemma i morron när de ska hämta massa grejer..........
Men men, en dusch kanske.?

Det blir inte långa inlägg men jag uppdaterar iaf:P
Kanske kommer mer ikväll...


//Bäcka


Onsda eftermidda betyder ledigt :D

Skönt, tre dar gjorda så nu äre allt dags att va ledig:D
Ska bli rätt gött så jag kan fixa hör hemma & dona..
Hitta nån som vill hjälpa mig i morron bara, men de ordnar sig:)
Dagen har varit lite sisådär iaf, snorig & jävli:(
Inge trevligt de..
Men men, kurera mig i kväll så man orkar ut på lörda, eller va säger du Ronny.??

 
Till helgen skulle eventuellt Marcus dyka upp iaf:D
Kul att träffa han:D
Utgång på lörda också:D

Funderar starkt på att få nått i magen.?!


//Bäcka


Omstart...

Det var ett tag sen & det har hänt hur mkt som helst:(
Vet inte hur jag ska orka skriva ner allt så de blir väl bara lite snabbt sen får ja försöka uppdatera lite oftare, men ja vet ju hur de brukar bli när ja säger så;P

Jag jobbar typ hela tiden, så med det är allt som vanligt...
Ska väl iaf vara ledig snart med:D
Det ska bli riktigt skönt:)

Rider med Ida när de finns tid & så, och det är nog lika jobbigt för varje gång:P haha
vad ska man berätta mer då?
Har bokat tid för nya tatueringen också så den 8 oktober äre dags igen:D



Lite andra grejer med men inget jag skriver om här...
Jaja, nu blire nog dusch iaf...
Får försöka uppdatera lite bättre:P

//Bäcka


RSS 2.0