En natt till......

....får jag sova utan hjärtat:(<3
Så tomt:(
Men men, i morron kommer han iaf:D
Masser med mys<3
Sen ska han kanske åka igen lörda-sönda men då ska ja kolla om ja kan åka till mamma eller någe:)

Hade iaf en gööör bra dag med Felicia snuttan igår:)<3
Mötte henne på busstation halv 3 sen blev de stan:)
Shoppade & åt lite:)
Hittade ett par jeans, en stor tröja & en så jävla snygg mamma tröja:D
Helt förälskad:)<3
Va lite mer ja behövde men hittade fan inge sen vid halv 6- 6 hade vi tröttnat.....
Gick förbi MAXI och köpte chips & gött;P
Hemma blev de mer tjat, kolla lite spökgrejer som vi alltid gör:P
Haha sen skulle hon ut & röka då hade det ju blivit mörkt och de kom en granne bakom hörne typXD haha
Så jävla rolig minXD
Sen blev de bara massa mys & film:)
Tack så oerhört mkt gumman<3
Älskar Dig<3<3

Haha ja just de:P
Skulle ju till läkaren på psyk idag men hos en ny läkare men han hade ingen aning om varför jag va där för de hade nått nytt system i datorn så han kunde inte se min journalXD
Så han frågade mig men hallå? Det stod bara tid, datum och hos vem:P

& i morgon ska vi till läkaren:)
& då ska mamma med eftersom hjärtat inte kommit hem:)

Men undra om jag kanske ska ta en macka?



Tack gumman<3



Saknar dej hjärtat<3
Skynda dig hem<3
Älskar dig så!!


Sorry:P

Hehe fick ett sms av hjärtat: "Vet du vart jag är & jobbar älskling?"
Nån hade visst skvallrat om att jag skrivit att han va i Askersund men han va ju i Mantorp:P
Hade för mig han sa i söndas att dom prata om Askersund men nepp:)
Så antog bara att de va nån som läste bloggen som tippsat om de:P hehe
Sorry iaf;P


Saknar min goding<3

Attans va fort helgen gick:O

Fredan hände inte mkt inte, bara hemma & slappa:P
Lördas vare kräftskiva hos Jocke & Sofia:)
Sov hemma hos svärmor & svärfar:)
Fick åka med Nettan när hon skulle ner till jobbet på söndan hem & då blev de lite film & en tupplur:P
Sen blev det att handla så jag skulle klara mig tills hjärtat kommer hem:P   
Han är i Askersund med bror sin & jobbar....
Tur att han kommer hem onsda eller torsda för det är äckligt tomt här hemma:(<3
Får väl se hur det går att somna ikväll:/

På torsdag äre läkarbesök också:(
Synd att han kanske inte kan vara med men men<3
Antingen ska Felicia eller mamma med iaf:)<3

Men nu ska jag ta mig en dusch sen blire nog att slå på en film:)

Saknar dej hjärtat<3


Torsdag......

Ska väl börja med att det blev inge ultraljud igår:(
Den där j*vla ****barnmorskan som vi blev "tilldelade", som vi verkligen inte passade ihop med bara för hon va så äckligt dryg & nonchalant mot både mig & Fredrik, sa att det 22:a september kl 10:00 ska ni till Baggängens Vårdcentral för att göra ett ultraljud så vi kan beräkna vilken vecka ni är i (eftersom jag inte har en aning om när jag hade mens sistXD)...
Så vi såg fram emot det heeeeela tiden men nej!
När vi kommer in & får träffa barnmorskan, ja då är det information om ultraljud, riskgrejen & sådär(?!)
Jaha? Men får vi göra ultraljud idag?
Nej? Först ska en läkare känna och hon såg att vi har en tid på torsda så inte så farligt men sen prata vi lite om att vi fick veta att vi skulle dit på ultraljud & berätta att vi inte passade ihop med den andra barnmorskan & hon bara skakade på huvet typ....
Men hon trodde vi va i vecka 12 & stämmer det får vi en bebis i Mars som ja sa:P
Visst Pernilla;P & barnmorskan vi hade nu va iaf bra & gick och prata med:)<3
För vad kul är det att första gången man kommer dit får en som typ är göör spydig & typ ger oss massa papper & säger gå hem &läs?!?!
Ingen information alls typ utan "DU MÅSTE BÖRJA ÄTA FISK"
Jaha, & jag mår redan ap illa och typ halvvägs spyr så fort jag hostar eller inte vilar när jag känner att jag behöver, NEJ, då ska jag tvinga i mig fisk också?! Är du helt j*vla blåst människa?!
Gaaah! Hoppas fan vi får en bättra annars gör jag som V & skriver in i mig Kr-hamn för där VET man att dom är bra:)<3

Nu har jag iaf fått det ur mig:)

Idag har jag varit jätte trött:O
I morse när kl ringde fick jag för mig att det va lördag och att jag inte skulle jobba? Hmm? joo sördu Bäcka, bara att packa sig iväg:P
Så åkte vi iaf iväg till Ånnaboda för friluftsdag:)
Det va underbart:) Förutom vissa små missöden men men:P
Allt kan inte va perfekt jämt:P 

När jag kom hem vid halv - 20 i 3 va inte hjärtat hemma så ja råka somna:O
Sov nån timme eller nått sen kom han hem & käka sen drog han vidare så de blev att glysa på The Hills & tjata lite med Felicia<3

& nu blire fortsättning på The Hills så jag kan lämna tillbaka boxarna till Carro<3 snart:)




Jag Saknar Sommaren<3


Sjuker:(

Blääää:( Helt genomförkyld!
Kände mig lite hängig i helgen men i morse vakna jag och bara SHIIIT!
Blev att vara hemma från jobbet att kurera mig:(
Usch:(
Men funderar på om jag kanske ska försöka äta någe?
Har iaf lagt in lite av den rena tvätten & lagt i en maskin till....

Fattar inte heller, jag tycker att vi har otroligt mkt tvätt NU med bara oss, hur ska det då bli sen när det är en till?:O
Men men....

Vill att hjärtat kommer hem<3
Han är & skruvar med svärfar:)

Fast då blire nog att dra sig ut för vi måste verkligen handla lite:/
Usch & fy:(

Bara massa gnäll här känner ja:(

Har också kollat lite på lägenheter & hus, eftersom vi inte vet än om vi får hyra huset i Linnebäck kanske det är bättre att ha kollat runt lite iaf:)
Men alla de söta finns i Degerfors? Hmm? Och jag vette fan om vi skulle klara av att bo där........

Men men, skit samma!
Tar det som det kommer:)


Bara tre dagar kvar:D

Kan inte förstå att det bara är tre dagar kvar tills första ultraljudet nu:D
Känns så spännande:)

Det har hänt massor iaf:)
Försöker att jobba & stå i men vissa dagar känns allt bara pest och pina:(
Igår kväll blev det så:(
Va ut i Linnebäck men va tvugna att åka hem till svärmor & svärfar & låna badkaret så att magen fick lugna ner sej lite:(
Måste köpa hem lite vitaminer & järntabletter också...


Igår på dan va vi iväg på Storfors marken:)
Hjärtats kusin följde med så de blev bara en snabb tur:)
Träffade en jädra massa folk:) massor som jag inte sett på evigheter och vissa som jag nog inte ens skulle känt igen om inte dom hade hälsat på mig:P
En på jobbet hade varit på två marknader där hon sett massa stånd med fullt med bodys med gulliga tryck så vi letade som galningar efter som men de fanns inga:(
Bara med t-shirts och dom va ändå rätt stora:(
Men hittade iaf snickarbyxer ant vanliga blå eller rosa, så när h*n kommit får vi se vikken färg de blir:D
Hittade iaf en tröja till mig, "Baby på väg" & en stork:P Så jädra söt:P


Inatt blev de iaf några varv på stan men satans va dött de va:O
Shit!!
Hade hoppats på att träffa Jenny men hon va ute & festade nånstans:(
Måste även träffa Felicia snart:D

Nej undra kanske om jag ska ta någe i magen sen fixa mig så vi får någe gjort idag:)

Skicka även över massor med lyckokramar till Nathalie<3<3


Nyfiken:)

Ja nu vet väl alla då:)
Hihi, det spred sig snabbare än elden:D haha
Men så äre väl i små kommuner:P
Så nu längtar vi bara till den 22 så vi får veta lite mer:)
Allting känns så spännande:D
Skönt att alla tog de så bra:)
Vet att allting kommer bli perfekt<3

Så då ska vi flytta då:) IGEN:P haha
Men denna gång till hus så där blir vi nog kvar ett tag:)<3


Så jobbar jag också:)
Eller aaa, arbetsplatspraktik som det så fint hette:P
Helt underbart att vara tillbaka på skolan:)
Apjobbigt men:P

Nu drog iaf hjärtat över till Karlstad med svärfar för att kika på en bil:P
Jag ska kolla lite på unga mödrar sen möta Jonna & skvallra litte:)<3


RSS 2.0