7 juni 2010

Det va en super lyckad kväll ute i Linnebäck:)
Massa gott grillat & trevligt sällskap:)
Dock åkte jag hem ganska tidigt, eller aaa, vid halv 3 typ:P
Hjärtat stannade kvar & partajade:)
Vid 6 åkte jag tillbaka dit ut & sen kunde vi inte åka hem förrän vid 4-5 bara för att Fredrik var inte körbar:P
Så de blev lite saker som vi inte hann med när vi kom hem men men de får vi ta i veckan..

Blev bara att köpa oss en pizza & bara mysa till film hela kvällen:)
Myyyys<3<3

Idag är det älsklingens första dag på jobbet också:)
Hoppas allt går fin fint:)
& jag va upp till Bergmästarn och skrev på papper & sånt så ska vara där månda till torsda nästa vecka:)
Ska bli så skönt att få nått att göra:)

När ja cykla hem därifrån tog jag även en förbi gamla jobbet & tjata lite:)
Så kul att träffa alla dom igen, saknar de till viss del men mjaa..

Nej nu börjar min mage skrika efter mat:/
Käka lite sen plocka lite kanske?
Saknar min babe också<3<3



//Bäcka


Lördag & dagen efter...........

Ja, lördag då:)
Men kanske ska berätta lite om fredan & studenten? :P

De va underbart kul att se hjärtat ta studenten (skulle få korten av Jennifer nån dag:)), satan att de skulle vara så varmt bara:o
Men men, blev att åka vidare hem till han & äta massa go mat:)
Hans morbrors fru hade gjort världens goaste potatissallad!!<3<3 Muuummss***
Blev massa prat & alla hade det trevligt:)
Åkte väl hemöver vid halv 10 - 10 med svärfar som skulle hämta Tim vid bussen efter Aya Napa-resan, inte ett dugg avis jag inte, nej nej!
Blev att älskling kollade datorn typ tre min sen låg han & sov i sängen & de gick inte få liv i han:P
Så jag tog en promenad till busstation & hämta min cykel sen till OK & köpte snus & cigg:)
Hem & kolla på lite film också innan jag slockna..
Sen vakna älskling vid 5 i morse rätt pigg men med huvudvärk:P
Så vi sov ett tag till hahaXD

Sen ringde Dan & Nadja & väckte oss för de ville säga grattis & kolla in lägenheten, usch!
Jag va trött som en annan j*vla aa vet inte vad & kände mig äckligt bakis men drack bara en cider:P

Sen blev de att fixa lite käk innan vi for upp till han igen för att fira hans mamma:)
Grattis på'rej:)

Nu har älskling precis duschat så ska vi väl ut till Linnebäck & grilla lite här om en stund:)

Saknar min mamma:( tror ja ska slå henne en pling<3
& Ella<3




Förresten, vad tycker ni om designen Sessan fixa åt mej då? :D

//Bäcka


Studenten:D:D

Snart bär det av till Örebro med svärmor + familj:)
Kolla på när hjärtat tar studenten:D

Dagens outfit:)







Nej, lägga fram de sista grejerna innan de hämtar mig:)

//Bäcka



Nu har vi flyttat:)

Fuck att det ska ta så lång tid mellan uppdateringarna:/
Tänker ofta på det men blir så att man tänker "äsch har inge att skriva om idag"..
Men men, får väl se om de blir någe som duger att läsa nu då:)

Robert bytte iaf sin fyrhjuling mot Fredriks Suzuki TS så de slutade inte så bra..
Fredrik & bror hans fick iaf igång den samma dag & skulle provåka lite när de blev nå vajsing med den så Fredrik flög av & åkte med under:/ AaaaaJ<3
& det va ju inte ens en vecka efter att han slog ut tanden när han skulle sänka bilen:/
Jag tror att det kallas otur:(<3

Samma dag hämtade vi även nycklarna till nya lägenheten & i lördas fick vi hit alla grejer:D
Men eftersom den här är såpass mkt mindre än den förra så vette fan vart vi ska göra av alla grejer:P
Det enda som är kvar i gamla lägenheten nu är att städa & tvätta fönster men det skulle svärmor hjälpa mig med i morron:)

Mamma är tillbaka på sjukhuset igen:(
Det läcker så mkt ryggmärgsvätska efter operation så hon är beordrad sängläge där nu:(<3<3
Älskar Dig Mamma<3<3

I helgen körde vi på Fredriks morbror och nån kompis till han så de blev att Fredrik fick köra lite jänk:D
Niice Niice:DD
Senare på morronkvisten träffade vi även på Örjan & Stefan som tagit sig över till Karlskoga:)
Det är alltid lika kul att träffa dom:)
Tycker även att dom och Fredrik verkar komma överens & gilla varann så de är toppen:D

Igår var även Charlotta & Felicia här:)
Blev lite käk & film innan Fredrik körde iväg Charlotta till mamma & jag & Felicia tog en promenad & köpte glass:) Älskling var även med sin mor & shoppade byxer:)
Saknar redan Felicia:)
Tjöta som bara vi kan:)
Älskar Dig Gumman<3<3

Men nu ska jag ut & krångla med de där j*vla cykellåset så ja kan cykla iväg till AF på fortsatt information om jobbgaranti...



& så har jag världens underbaraste pojkvän!
Världens vackraste!
Världens roligaste!
Världens charmigaste!
Ja, den perfekte helt enkelt:D
Puss på'rej hjärtat;)<3

//Bäcka



RSS 2.0