:D

Wooohoo:D
Så lycklig:D
Känns nästan fortfarande overkligt:D
Hur kommer allt bli?
Vet att vi kommer klara det men vilken omställning:D
Men jag är glad att det blev med just Fredrik:D<3<3

Idag har vi vetat om det i precis en vecka:)<3


& i måndas sov jag hemma hos Felicia<3
Myskväll med Donkan, chips & dipp:) **Mums**
På tisdan vare tatueringsdags för henne igen:)
Den blev sååååå himla söt:)<3
Var iaf underbart att vara med henne igen:)
Tjata & bara vara<3

& resten av veckan har varit lugn....
Igår var syster här med pojkvän:P
Trevligt:)
Jenny va här också:)

& så har jag fått praktikplats:D
Börjar i morron fram till vecka 43:D
Ska bli så skönt att komma igång igen lite:)

Sen i veckan borde vi ju får reda på hur de blir med huset?:)
Nej nu blire allt lite frukost:)
Sen kanske krama hjärtat?<3

Könstigt inlägg men kände att det va tvunget att bli lite updatering:P


Ittttttchi Ittttchi

WooHoo:D:D  Då var de klart:)
Satan va ja va nervös:O
Hundra år sen jag körde sist ju:O
Sen att storebror åkte bakom, bredvid, framför som en dåre gjorde mej ju inte mindre nervös:O:P haha
men jag höll mig ju på vägen iaf:P
På onsda-torsda blire att åka till mamma igen & skriva över den på mig:D:D 
  

Insåg nu också att snart åker Nathalie till London:O
Redan?!
Känns som om hon nyss kom hem?
Vill faktiskt inte att hon ska åka:O
Så jävla kul att tjata med henne ju<3
Men men, de där barna kanske behöver lite extra uppfostran;P haha
Äsch, men du får allt komma hem på en semester vecka nån gång:D


& så har jag försökt ringa rektorn idag ang praktik:D
Inge svar men de är bara på't igen:D

Just ja, fyllde ju i tatueringen på armen i tisdas:/
Puuuuuuuh va de kliar!!!
Smörja, smörja, smörja!
Men men:)
Ska man vara fin får man lida pin som alltid mamma sa när ja va liten & hon skulle sätta upp mitt hår:P

Ska till kristinehamn på tisdag igen för då ska Felicia göra en ny:D
Undra då om jag ska fråga Patrik om det går att rädda den jag gjorde på axeln? :(

Men nu blir de att vika tvätt:)




Längtar tillbaka till den dagen<3
& saknar den tösa<3

Snabb Up-date..

Var en underbar helg:D
Va hemma hos Carro på fredan, lite vin, cider & tjat:)
Pratade om allt och ingenting & de va så förbannat skönt:)
Jenny kom över lite då & då också:)
Vi 3 borde fan hitta på någe nån gång?

Sen följde jag med Jenny till Linnebäck innan jag åkte hem för att säga hej till Johan & Grattis till Nadja:D:D<3
Tyvärr kunde ju natten ha slutat bättre:(

Jenny & Drängen, ni ska ha ett stort tack!<3<3

Lördan sov vi typ bort hela dan men de hade vi rätt till;) haha
På kvällen for vi över till Mässan i Örebro till Anden.
Fan Jenny att du hade dragit hem, Virre drog typ direkt sen vare bara den där blonda saken kvar:/ gaah!
Men drog väl hem vid 12 nån gång där eftersom vi trodde inte de skulle bli nå race, men TJII....
Såg några efter vägen men då körde de typ bara två ggr sen vare klart:(
Tillbaka i kga stannade vi vid McD & tjatade med
Jenny<3

& Söndan va också slapp<3
När vi vakna bestämde vi att åka över till mamma men när de inte va långt kvar small de till i bilen :/
Då har den där jävla bulten till hundbenet gått av :/
Tvärsmall gjorde de men de gick bra om vi åkte sakta:)
Så han gjorde en provisorisk lagning hos mamma så idag efter han jobbat & vi bjödit Jenny på mat så ska vi väl skruva:)

Men nu kanske jag borde göra en macka så jag kan börja greja sen:D

Jag Älskar Er!!!


Dagen innan............

I morron fyller hjärtat 20 år:D
Jätte stort grattis till dig<3
Det har verkligen gått gööör snabbt, tyvärr gick planerna upp i rök men men:)
Finns lite back-up;)


Men sen sista inlägget har de väl inte hänt så mkt egentligen?
Jobbat för de mesta..
Träffat massa söta gamla & de känns verkligen skit att inte veta när ja ska dit & jobba igen:(

Var hemma hos Carro förra fredan också:)
Tjöta lite skit medans Fredrik var på party nånstans:)
Tack Jenny för skjutsen & pratstunden innan:)
Lördan va vi & hämtade hans morbror i Kväggen som vart på bröllop sen köra lite under kvällen:)

Nu i måndas kväll/natt följde jag med Fredrik & Anden på nattliga äventyr i skogen:O
Fy fan!!
Verkligen INTE min grej!
Jag håller mig nog i stan med lampor runt omkring:/
Visst det va skit kul men fan, skit rädd & skaka hur länge som helstXD
Tur att vi drog hem till Anden en sväng så ja kunde pusta ut:P  haha

Nej undra om jag kanske ska diska lite innan jag ska hämta tvätten?
Igår städade ja & greja typ hela dan & de känns som om ja aldrig blir klar:O

Ja just jävlar!!
Va ju hemma hos Petra & Sandro en dag förra veckan tror ja,
Pata flyttade ju hem till dom eftersom vi inte kunde ha kvar han men nu har han tydligen flyttat igen:O

Det va nån gammal tant där borta som han varit & letat flickor som hade tagit in & börjat mata honom:(
Fan!!
När Petra hade pratat med kärringen så hade hon typ sagt att hon inte visste om han skulle svälta ihjäl!?!
Det är inte ens långt emellan?!
& Petra hade typ sagt innan att mata honom INTE!
Blev lite ledsen när Petra berättade det men sen när vi hade kört hem dom då i lördas så såg vi att Pata satt utanför stallet:D:D
Så vi skickade sms till Petra så får vi väl hoppas han kommer hem igen:)<3


 


RSS 2.0