Fredrik<3



Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra..
Du är gnistan i mitt liv
Att det skulle ta sån tid att inse vem ja vill ha,
har alltid fått höra att man vet när man hittar det rätta
men har varit tveksam om hur & om det verkligen finns nån för alla
men jag vet nu hur man vet & att det iaf finns en för mig:D
Allt du gör, ditt leende, ditt skratt, dina kramar, dina pussar,
dina söta ord,
Skulle kunna rabbla upp hur mkt som helst men det går ändå inte
beskriva i ord vad mycket jag älskar dig Fredrik.!
När du håller om mig får jag ett pirr i hela kroppen, blir svårt
att sitta still men andå vill jag att du aldrig ska släppa mig.!
När du höjer ögonbrynen & ger mig den där blicken så blir jag helt
varm i hela kroppen.!
När du tar min hand känner jag mig som ett litet barn som fick
det han önskat sig i julklapp hela året.!
Bara du tittar på mig så får jag gåshud.!
När du ler smittar det av sig & allt känns bara underbart:D
Nu har iaf jag hittat min drömprins.!
Trodde inte att en person kunde få en att må såhär bra:)
Jag vill så gärna att du ska förstå vad mycket jag älskar dig
men jag vet inte hur.?




(Bjuder på den snygga minen;P)

//Bäcka

Blogg är väl kanske inte riktigt min grej?

Njee, kanske kanske inte..
Skönt att skvallra av sej lite här men de tar ju typ jämt nån/ några veckor emellan:P haha

Men men, har hänt väldigt mkt, både bra & dåliga saker..
Som sagt sjukskriven till den 7 februari:( så jävla pissigt, trött på att bara vara hemma hela tiden..
Insåg på julafton vem min drömprins är, varit vänner i flera år & alltid gillat han men att de kunde vara såhär bra trodde ja inte:D<3<3
Fredrik, du anar inte vad mkt du betyder för mig<3
Ditt skratt,
ditt leende,
när du höjer dina ögonbryn på det där sättet bara du kan,
när du håller min hand,
när du bara håller om mig,
när du kysser mig i pannan,
pirr i hela kroppen bara du ser på mig<3
Du får mig att må så bra & så glad:)

Så jul firades med mamma & syskon på dan sen kom Fredrik över & kollade på film med mig & Ella sen dess har vi nog inte lämnat varandra mer än nån timme:)
Så nyår firades med älsklingen & vänner:)
Skönt att träffa alla som man inte träffat på 100 år:D
Men nu vill Fredrik veta vad det blir för mat så kanske bäst att kolla igenom frysen?

//Bäcka

RSS 2.0