24 Maj 2010

Uuj det tog ett tag nu:P haha
Har hänt en hel del, både bra & dåligt:'(

Fick inte jobbet som ja va på intervju på heller:(
Men de kanske va lika bra, va ju bara 6 dagar under hela sommaren?:/
Men innan jag gick dit fixa ja en tid för att fylla i tatueringen:D
Så den 8 JUni:D:D Wooooh:D

Ella & Roberts kompis blev misshandlad till döds, fattar inte att man kan göra så!?!
R.i.p
Det är många som saknar dej!
Bra iaf att två av dom anmälde sig själva, idioter!
Ella & Robert, jag & Fredrik finns här för er, dygnet runt!<3

Mamma har opererat ryggen nu så förhoppningsvis blir allt kanon så hon slipper all värk & massa piller:)
Hon fick åka hem redan två dar efter & operationen va väldigt lyckad:)

Satt uppe hos Jocke & Sofia en kväll & fick i oss lite alkohol:P
Sofia gick & la sig för hon skulle jobba och när Jocke & Fredrik skulle vidare på gallej gled jag hemöver & kröp ner under varma täcket:)<3

Varit hos svärmor & svärfar massor också:)
Trevligt:)

Så har det ju varit lörda och det innebar CRUISING i Kristinehamn!!
Älskling körde på mig, Ella, Felicia & Jenny:D
Tack hjärtat<3<3
Felicia åkte hem vid 11-12 för hon började 7 på lörda:)
Ella hade riktigt skoj iaf & att se henne så lycklig igen va underbart:)
"Vill du ha hamburgare?" "Dricka?"
hehe:P
& Ella:P "Ska vi hångla;)?"
Det va kul men inte lika kul som jag hade tänkt mig:(
Värsta skitvädre:(
På dan satt vi hemma hos Anden & grillade med andra gänget som skulle över till Kristinehamn & då vare ju göör fint väder:(
Jävla skit:(
Men men:) Fick i mig lite cider, tillräckligt för huvudvärk dagen efter iaf;) haha
Nästa år ska jag iaf inte tvinga Fredrik att köra<3<3

Men nu kanske jag ska kolla tvätten:)
Eller slå på en film först så jag är säker att de är klart:P  haha



& jag har ju verkligen världens snyggaste & underbaraste pojkvän:)<3<3

& så jävla snygg när han kör bil;);) hihi

//Bäcka


12 Maj 2010 - Arbetsintervju:D

Woohoo ska snart knalla iväg till bussen & fara över till Kristinehamn:D
Arbetsintervju kvart i två:)
Får väl hoppas det är något att ha & att ja får de:)

Får hoppas att Felicia har slutat när jag är klar så ja får träffa henne en sväng:D
Se på hennes bränna;)
Avis?? Nej inte jag inte, eller JOOOOO!!
Men älskar dej iaf gumman<3<3

Igår gjorde vi inte mkt alls heller..
Hjärtat va i skolan & när han kom hem blev de att fixa lite mat innan vi drog upp till Anden..
Sen vidare till svärmor & svärfar:)
Älskling grejade lite med bromsarna på bilen & jag bara va:P  haha 
 
Idag skulle även svärmor åka på Ålandskryssning tror ja de va:)
Skojj för henne:)
Inte länge sen hon kom hem från Paris heller:P  haha
 Nej undra kanske om ja ska pussa lite på sötnosen innan jag knallar iväg:)

Älskar dej Fredrik<3<3


//Bäcka


10 Maj 2010

Måndag igen:)
Underbara dag:) haha

Ja igår åkte vi ju över till Pata & gänget:)
Hjärtats mormor & morfar va där också:)
Fredrik hjälpte Sandro & sin morfar att bygga ställning medan jag fick spela boll & massa annat med energiknippet himself:O
Haha märkte att ja behövde träna upp min kondis iaf:P
"En paus tack!"
"Okey"
Sätter sig ner & reser sig lika snabbt & skriker:
"Nu är rasten slut, klara färdiga gå!"
Puuuuuh! Snacka om att ja va trött sen:P  haha
Blev bjudna på lite mat också & de va riktigt mums:)
Hamburgare i bröd & friterade pommes **MUMS**
Sen till svärmor & svärfar en snabbis bara:)

Idag efter att hjärtat kom hem från skolan for vi över till Jocke & Sofia på en kopp kaffe:)
Han ska baka bullar till mig:P haha
Sen över till svärmor & svärfar & fick lite stuvade makaroner & köttbullar:) **MUMMA**
Blev kvar där ett bra tag men mig göre inge för de är alltid lika trevligt:)
Lite avundsjuk på Jennifer bara som ska till Liseberg på torsda:(<3

Men nu ska älskling skriva om markförsurning ((stavning?)) så jag slår väl på tvn:)

Ska iaf försöka tjyva åt mig en puss;)

//Bäcka


9 Maj 2010

Helgen har gått snabbt, inte hunnit med så värst mkt heller:P hehe
Freda kväll vi nere till stan en kväll & tjata med Jenny, Therese & Eddie en sväng:)
Blev inte långvarigt då de va så dött överallt:/

Lörda sov vi väl till 1 eller nått sen vid 7 skjutsade vi över Nadja till Örebro:)
Stannade till en sväng i Lanna innan vi skulle hämta dom igen..
Skulle med Carre en väng till Mullhyttan men så blev de inte..
Grattis på'rej iaf:D

Hämtade iaf dom vid typ 12 så när vi skjutsat hem dom blev de nått varv på stan & älskling pratade med nån:)Sen blev de hem och krypa ner i sängen, utan film för ovanlighetens skull:P hehe

Nu ska vi väl eventuellt över och hälsa på Pata & säga grattis:D
Annars vette fan va de blir resten av dan:)

//Bäcka


7 Maj 2010 :)

Besiktningen gick ganska bra ändå:)
4 st 2or men dom går nog ganska lätt att fixa bara vi fixar grejer:D
Så ombesiktning inom en månad då:(

Mkt som ska hinnas med:)
Födelsedagen närmar sig;)
& Kristinehamnsträffen:D:D

Även flytten närmar sig snabbare än nånsin:/
När vi sa upp lägenheten sa vi "äsch det är ju 3 hela månader kvar"
Men jävlar vad dom 3 månaderna sprang iväg:P
Men de ska bli skojj:)
Flytta till "vårat" ställe:D

Älsklingen tar studenten den 4 Juni:D

Synd bara att tiden går så snabbt ibland:/

Men men:D

Nu ska vi dra iväg & fixa lite grejer sen vette fan vad de blir:D

Älskar iaf min prins över allt annat & han är den enda för mig<3<3


//Bäcka


7 Maj 2010

Tillbaka:)
Funderat flera dar på nu hur de går för hon som skulle fixa min bloggdesign?
Det va ju ett tag sen vi pratade om de..
Men iaf:)
Rapport då:)
Onsdas åkte jag över till psykologen:))
Gick hur bra som helst och jag fick ingen ny tid:)
Fick hennes direkt nr & ska ringa när jag behöver de iställe:))
Hon sa att hon har märkt en stor skillnad på mig sen jag började där:)
Wuuuuuh:D

Efter det tog jag en promenad till skolan för att hälsa på gamla arbetskamraterna:D
Så skönt att träffa alla igen:)
Blev kvar där ett bra tag men de blir väl så när man har massa att prata om:P
Fick även present av Lotta & Kerstin, fyller ju trots allt år snart:D:D
En gööör söt kýlslåpsmagnet & en ljuskopp:)
Sen blev de bara hem & vänta på älskling:)
I onsdas vare även 1 år sen farfar gick bort:'(
& Pata fyllde 1 år:)

Torsda vare mest lugnt, kände mig inge bra så låg på soffan typ hela dan..
När älskling kom hem från skolan åkte han upp för att fixa bilen, men när han kommit hem så hade de blivit nå vajsing med hastighetsmätaren så jag föjlde med han upp..
& det fixade han ganska snabbt så:))

Sen åkte vi hem & tog oss en varm macka med köttfärs:) **Mums**
Satt i soffan och kollade på Alvin & gänget 2 en stund sen blev de sängen:)

Nu är hjärtat i skolan men han slutar vid 12:)
Saknar dig älskling<3<3
Kl 3 ska vi iaf till Kristinehamn & besikta bilen:)
Får väl se hur de går:/ hehe

Nej men ja kanske borde gå upp & fixa mig & sådär:)



//Bäcka


4 Maj 2010

Inte haft så mkt tid till att updatera bloggen:/
Så de får bli lite snabb info här innan jag ska kliva upp:)

Torsda & Freda fortsatte vi leta grejer till bilen så när vi skulle fixat de på kvällen så blev de massa strul:/
Skulle lånat garaget av en kompis till hjärtat men han svarade inge så nu står bilen med körförbud:(
Saknar min bil ju;P
Men men, älskling ska väl byta styrsnäcka idag så skulle svärfar besikta den på torsda:)
Just nu lånar vi svärfars Pegaut:S usch:/ hehe

Men på lördan blev det iaf Svartå för mopperace:)
Robert, Andreas & Sverre va där & kolla:)
Va fullt med folk där, & Fredriks kusiner, morbror & moster:)
Hjärtat kom 1:a:)

När vi kom hem blev de mat & dusch sen blev de massa skit:'(
Trodde aldrig att de skulle bli såhär faktiskt<3
Tänker inte skriva ngt om de här!
Sen på kvällen åkte vi över till Dan en sväng för att rensa tankarna & fira segern:) 
Kollade på film & dom tog nån öl:)
& tack Eddie för skjutsen hem:)

På söndan blev de mest lugnt, fick lite besök på förmiddan av dom vi va hos kvällen innan:)
När dom drog blev de att fixa lite käk så kom Fredriks bror & körde oss till Linnebäck för att hämta bilen.
Över till Degerfors för vi skulle varit barnvakt men de blev inte så..

Igår va vi över till Robert & Ella på en kopp kaffe:)
Santuu va där också:)<3
Jävla ungar som inte ville med hem och städa;P haha
På kvällen var de en här och kollade på lägenheten:)

Efter de tog vi en tur upp till Jocke & Sofia:)
Alltid lika trevligt där uppe:)
Sen över till svärfar & Jennifer en snabbis innan vi åkte hem & mös ner oss i sängen till en film:)

Älskar dig Fredrik!
Tack för allt du gjort för mig & att du ställer upp..
Vet att jag är jobbig & bara allmänt blää just nu men du vet varför<3<3
Tack iaf hjärtat<3<3
Älskar Dig!




//Bäcka


RSS 2.0