Update

Hallojs igen:D

Det var ett tag sen här nu men har inte haft internet på de nya stället:(
Det skulle funka den 6 juli men vi fick de först 26 juli:o
Men men, nu funkar de så ska väl inte gnälla:)

Det börjar ta sig här nu men, börjar komma iordning rätt bra, och fan vad jag trivs:D
Helt underbart:D
Det är mkt mindre än det vi hade förut men vi behöver inte mer:)


& idag fyller våran älskling 3 månader:D
Att tiden kan gå så fort:)
Wicky gör otroliga framsteg varje dag och det är så roligt att se:)<3
Finns inge bättre än att gå till hennes spjälsäng på morron & se det här:)


Hon ler hela tiden och de är det finaste leendet jag nånsin sett<3
Det tror jag alla föräldrar tycker om sitt barn men:P
Känslan av att vara mamma är helt otrolig<3
Vi har verkligen fått en snäll bebis, en mirakel bebis<3
Hon somnar vid 9 - halv 10 på kvällen & sover till 6:) Då blire mat sen sover hon till 10 igen;)
Och får hon inte pyjamas & mat då så visar hon vilket temperament hon har:P hehe
Dagarna består av mkt bus & skratt, typ bara ledsna miner när jag tar för lång tid på mig med maten:P

Och igår fick hon sin första spruta:(
Farmor Marinette fick vara med och hålla henne för jag skulle inte klara de<3
Men hon va jätte duktig, blev inte alls mkt ledsen och efteråt nu har hon bara varit väldigt trött men inge feber eller nått
så de är bra:)

Men nu börjar hon vakna så jag ska väl ta och krypa ner vid henne och bara gosa:)<3
Myser till Scooby Doo<3


RSS 2.0