Ooooj:O

Det va ett tag sen ja va här nu:S
Men de har hänt så mkt så har faktiskt knappt hunnit att sitta vid datorn:O

Har träffat en pojk<3 Skriver inga namn än eftersom det är "fresch" ;P
Får se vad som sker med tiden..

Har gått på nattschemat på jobbet också:)
Just nu är 5 av 11 nätter gjorda:)
Det går väldigt bra faktiskt, bara en natt då hon varit vaken..

Sen är det väldigt mkt tankar som rör sig just nu:(
Allting känns bara kasst, både det som hände i Kristinehamn med polisen, pappa, pojken..
& nu att du gjorde de där inatt.?!
Varför.?
Förstår du inte att jag blir rädd.?!
Jag vet att du va förbannad men ändå<3
Grabben, jag älskar dig & kommer alltid att göra, vill verkligen inte att de ska hända dig nått.!
Jag har förlorat dig en gång & jag klarar inte att göra det igen<33

Nej, nu blire allt att ta tag & plocka rätt lite innan det är dags att jobba igen:)

//Bäcka






Uppdate:)

Helgen va iaf riktigt lyckad:)
Tar de bara lite snabbt här nu så jag får krypa ner & kolla klart på filmen:)
Sönda vare jobb halv 1 till 5, kändes riktigt hårt..
På kvällen kom J över:)
På måndan vare jobb igen sen besök av R:)
Tisda återigen jobb & fick lite möbler:)
Skönt att de börjar se bebott ut igen:) hehe
Onsda va ja sjuk men fick oväntat besök på kvällen/ natten:)
Trevligt, va ett tag sen man träffa dej:D
Blev lite film, tjöta & massage:)
Idag har jag storstädat & sletet som en gris:(
Vart i garaget & tjöta med grabbarna..
Skulle fått besök ikväll med men så blev de ikke:(
Men men, lite skönt att va själv med:D
Nej nu blire allt fil såja kommer upp i morron:)

//Bäcka


RSS 2.0