Fredag

Ja då äre fredag & det innebär jobb..
Jobbar hela helgen..
Blir litte extra klirr men surt ändå..

Iaf va vi och firade syster i onsdags sen när vi skulle dra kom moster dit:(
Slutade väl inte direkt som jag ville men men:(
Orkar inte mer....
Känns som om de kvittar om de ska vara såhär...
Vad fan har jag gjort?

Sak samma!!!

Nu blire fixa väskan sen trampa iväg:)
Måste även prata med Jenny lite & se hur allting funkar:D


Sen börjar Fredriks födelsedag närma sig snabbare än den borde:O






MIN prins!

Har jag inte världens goaste pojkvän eller.?
Han är på väg hem från Säffle där han har gjort någe me jobbe så ringde han & sa att han skulle fixa med mat till mig innan jag börjar jobba halv 4:D
Sötnos:D<3

Först sa vi att vi skulle ses & äta nånstans men sen vet jag inte om de kanske blev knapert med jobbe så han skulle ta med sitt dit & lämna mitt till  mig..
Goding, han hade ju absolut inte behövt göra de liksom<3<3
Naaw:)


Planerna rullar på:D:D
Hoppas bara de blir perfekt<3<3


Älskling sa även en sak i telefon som nästan fick mig att släppa telefon & skrika:D:D<3
Men inge som jag delar med mig av än;P


Jag Älskar Dig

Fredrik, jag älskar dig mer och mer för varje dag<3
Har aldrig känt så här förut.



Det var världens bästa dag när det äntligen blev VI!<3



Du är så fin på alla sätt och jag skulle inte klara en dag utan dig, när jag är med dig känns allting så rätt!<3
Din kärlek ger mig så mkt, ger mig luft, ger mig hopp, du får mig att må bra, du är speciell!
Jag gör vad som helst för dig, inget kommer att få skilja på oss!
Inget & ingen kan ändra på det jag känner för dig hjärtat<3


Du är min livsglädje,


Du är mitt liv,


Du är den bästa killen jag någonsin träffat,


Du är den jag alltid önskat mig,



Du är det bästa jag har!



Varje dag tänker jag på våra fina stunder, timmar, minuter & sekunder!
Utan dig kommer mitt hjärta att stanna, du är så jävla underbar & du ska veta att du är mitt allt & jag tänker på dig hela tiden hjärtat<3
Ingen kan älska dig lika mkt som jag, jag älskar dig mer än vad det finns ord till!<3
Du är min drömprins<3<3



Du ska veta att det är bara dig jag vill ha och dig som jag vill leva hela mitt liv med<3



Varje gång jag säger att jag älskar dig är det inte för att vara jobbig, jag säger det för att jag verkligen menar det och att det betyder mer och mer för varje gång jag säger det!
Ingen har nånsin tagit så väl hand om mig som du gör<3


För mig finns det ingen annan än du min sötnos<3



Jag Älskar Dig Fredrik Ruck!<3



Oooops:/

Skulle kanske behöva uppdatera lite:P
Men vad har hänt?
Joo snälla Isabella har fixat min design lite:)
Ska bara byta bakgrund annars äre perfa<3

Jobbar för fullt, fast idag är ja sjuk:/
Bläääääää:'(

Lilla syster fyller 15 idag också så en del av familjen är i Eskilstuna Djurpark, skulle vart med men fick jobba men nu blev ja ändå sjuk så bajs:(

I lördas va jag, bby, Anden, Bubben & Sandra över till Askersund crusisingen:)
Träffade Emmy<3
Bra länge sen nu alltså:)
Jag & hjärtat firade även 7 månader:D
Fan va tiden går fort alltså:O

Idag passade jag iaf på att tvätta lite smått,
känner mig inte alls pigg:/
Puuh:O
Får göra de ja orkar:(
Sötnosen sa att han skulle köpa med lite fil & cola sen när han sluta<3<3
Goding<3
Hoppas att jag orkar jobba i morron?

Nej nu behöver jag allt kolla om tvätten är klar..

Saknar min sötnos hur mkt som helst<3

**Vill inte tänka**
**Vill inte fundera**
**Vill inte bry mig mer ärligt talat**
Känns som om jag har försökt med allt utan att det blir nå bättre?
Joo ett tag blev de bättre, men va ska jag göra nu?
Jag orkar inte gå runt & känna såhär längre:(
Jag kommer bli knäpp:/
Är så himla glad att jag har Fredrik för utan honom hade jag inte varit där jag är idag<3
Men de kommer ändå stunder då jag känner att nej nu är de fan dags:(
Gaaaaah!!!!!!!!!!!!!!





GÄSTBLOGG

Hej, Bella här :) Håller på och gör om Bäckas design, vet inte riktigt hur hon vill ha det förutom att hon vill ha moln lr vatten, vilket det inte blev något utav (A) Det blev även knas med ett inlägg efter jag gjort om designen, vet ej varför :P Hehe.

Får se vad hon säger om denna design :) Annars är det bara att göra om (;

Glöm inte och kolla in min blogg! http://isabellalindroos.blogg.se/


WorkWorkWork

Jajemen, snart dags att slänga sig på cykeln..
Fast först ska jag förbi Konsum & lämna in en film också..

Saknar min sötnos otroligt mkt:(<3
Blää för att börja när han slutar:(
Sen ikväll när jag slutar vid 9 tror jag väl knappast han är hemma, kanske hos Tillo & Robban eller nån annanstans..
Det är ju trots allt fredag:P  haha
& i morron jobbar jag då han är på mopperace så då blire nog mys:)
Han brukar va helt slut efter de & jag är nog rätt slut efter en 7 - 4 tur, en lördag dessutom:P

Just ja, va ju & hämtade mitt schema igår:)
Rätt soft, oftast jobbar jag 7 - 13:30, har två kvällsturer, en delad tur & en 7 - 16:)



//Bäcka



Wooohoo:D

Veckan har gått skitsnabbt,
Ella va här månda till tisda:)
Blev bad, god mat & mys vid filmer:)<3
tisdan medan bby jobbade åkte vi ner på stan så hon fick shoppa lite:)

Onsdan va lugn:)
Städade & grejade medan hjärtat jobbade<3
När han kom hem blev de en tur & bada igen sen bara lugnt<3

Bby ligger fortfarande och sover, inge jobb för hans del idag<3<3
Jag funderar på att kanske cykla iväg & hämta mitt schema:D
Fick ett 4 veckors schema på Bergmästaren som börjar gälla på månda:D
Måste kolla om & hur jag jobbar 26 eller 27 då mamma & dom ville ha med mig till Eskilstuna Djurpark eftersom Charlotta fyller år:)
Ledsagare blire då:):P

Ska jobba i morron kväll 14 - 21 & lördag 7 -16..
Missar grillningen hemma hos Tillo & Robban på fredagen & mopperacet på lördan....
Men men:)
Money money:)
Tackar man ju inte nej till liksom:P

Nej kanske ska ta något i magen?

//Bäcka


Helgens bravader......

Lät ungefär som om helgen varit katastrof, men neeeej:)
Den har faktiskt varit underbar:D<3

Torsda blev de jobb:)
Först folkuniversitet på nån LO föreläsning sen bara hem & ta de lugnt:)
Tills dom ringde & sa att jag skulle jobba på kvällen 18-21:D

Fredag
va Felicia här:D<3
Helt underbart, blev lite jordgubbar & cola:)
Steka i solen & några promenader:)
Saknar dej så gumman<3
På kvällen sen hämtade mamma mig för skulle sova där:)
Skönt att träffa dom & tjata lite:)
Kollade på Grease också:)
uuuj va den är bra:D<3

Lördagen
började med att byta gardiner & dammsuga mammas hus, hon klarar inte det just nu eftersom hon har opererat ryggen<3<3
Sen kom Robert över en stund medans vi prata om att åka & bada:)
Så jag, Robert, Charlotta & Andreas va i vattnet medans mamma & Sverre latade sig på stranden:P
Medan jag höll på med det grejade Fredrik med bilen men när han va klar kom han upp till Lersjön:)
Sen åkte jag med han till andra badplatsen sålite mys där:)<3
Sen kom även Foffer & Petra dit:)
Hem & äta lite innan vi började köra folk, över till Andens storebror & blev kvar där en stund:)
Trevligt:D<3
Sen nått varv på stan innan vi åkte hem och kolla på film tills vi skulle hämta Petra från någons möhippa:P
Även köra hem svärmor innan vi åkte ner till Näset för Anden sa att han tydligen skulle vara där men det va nog alla förutom han:P haha
Sen blev det lite mat från MAX:)

Söndag inte hunnit med så mkt än:P Vaknade vid 2 så har bara varit vaken knappt en timme:P
Vi har väl iaf funderingar på att
bada & hälsa på Jocke & Sofia<3
Så vi får se vad dagen består av:)



//Bäcka


Torsdag 07:31

Jaaa, uppe med tuppen..
Nej kanske inte riktigt:P
Älskling ska ju till jobbe & jag ska ändå iväg till UF:)
Vill inte stressa på morron för då blir bara dagen skit..

Igår var det iaf en
helt underbar dag<3
Började med maten så att den nästan var klar när bby kom hem så blev det lite film & mat<3
Sen packade vi ihop lite badkläder & handdukar och for iväg mot Lersjön:)
Badade i typ 2-3 timmar:)
Massa mys & roligeheter<3:D
Sen blev de bara lite solning efter för ingen av oss hade ro att ligga still efter all aktivitet i vattnet:P
Han är helt otrolig min prins<3

När vi åkte såg vi även att Emma, Tillo, Robban & bebisen vad på andra badstället vid Lersjön:)
Stannade & prata lite:)
Guuuud vikken söt unge alltså:)
Bra länge sen jag umgiks & pratade med Tillo också, vi umgiks hur mkt som helst när vi va små,
va säkert där varje helg typ..
Sen vet jag inte vad som hände?
Hoppas iaf att vi kan börja prata lite igen?:)
Vi skulle väl iaf dit & grilla i helgen:)

Blev att stanna till hos svärmor lite:)
Knallade över till hans mormor också för att säga hej:)
Hon berättade att Pata hade varit på rymmen & ska bli pappa haha:P
Lille sprätt då:P<3

Nej nu är det nog dags att ringa & väcka syster och påminna om maggrejen jag skulle låna av henne:P
Sen hitta någa att dra på sej & knalla iväg:)
Saknar dig hjärtat<3

//Bäcka


Onsdag morron:(

Till att börja med känns det som om intervjun igår gick bra:D
Tyvärr va de ju bara två dar i veckan, lörda sönda kväll/natt...
Men det går ju att kombinera med timvikariatet på Bergmästaren eller om ja hittar nå annat..

Iaf va jag helt inställd på i igår att jag skulle upp vid 10 idag för skulle på möte med min jobbcoach kl 13 så ville va pigg & inte behöva stressa..
Men när jag vakna va ja APSEG och ville bara vända mig om och sova hela dan men jag var ju tvungen att kliva upp..
När jag hade fått i mig lite frukost och borstat igenom håret & kände mig lite piggare fick jag ett mail av coachen..
Nej, tänkte jag vad är det nu då?
Joo, givetvis så hade det blivit något fel i hennes planering så det blev inge möte, hon skulle ringa vid 13 iaf men va f*n!
Hon skulle tydligen ha skickat något sms men ja har inte fått någe:/
Fast iof har de varit ganska mkt strul både med min & Fredriks telefon ett tag nu..
Så jag kunde ju ha sovit! & nu är man för pigg istället!
Gaaah!

Men hela morron va ju inte skit:)<3
Skickade till hjärtat att jag var vaken så skrev han att vi skulle på picnik sen:)
Ringde & prata lite med han så när han slutar ska vi packa med oss lite gott sen åka & lägga oss nånstans & sola, bada och bara ha de gött:)
Min älskling är den bästa<3<3

Måste även skänka en tanke åt syster<3<3
Idag ska henne älskade hund somna in<3
Visst jag va lite smått rädd för henne men vissa stunder va hon göör go<3
Vi kommer sakna dej besten<3
Ingen kommer nånsin glömma dig men du kommer få det bättre nu<3
Slippa värk, slippa all värme med all päls, kunna springa fritt & jaga vad du vill<3
Du & Pucko får ta hand om varandra där upp<3
Vi tänker på dig Santtu<3<3



Pucko du får ta hand om Santtu nu när hon kommer<3

//Bäcka


Underbara helg:D

Ja verkligen, en RIKTIGT UNDERBAR helg har det varit:)

I fredas när jag vakna blev det att cykla iväg & hämta syster hos Håkan:)<3
Vi tog oss en tur förbi Montana och slängde med oss en pizza i värmen, **mums**
& så var ju älskling faktiskt hemma en snabbis på sin lunch med lite pengar;P hihi
Men sen iaf när Håkan slutade jobba vid 2 kom han och kidnappa min syster igen:(
Men Haaa:P
På kvällen sen hämtade vi henne för att åka & bada & sola lite:)
Mys Mys:)

Haha jävla unge;P


Satan va kallt de va först:/

Medan vi bada skulle ju Håkan ha haft fotbollsmatch strax bortanför så vi sa att vi skulle dit & titta för vi skulle ju inte bada in typ 3-4 timmar:P
Haha lyckat:P
När vi började gå mot fotbollsplan ringde han till Ella & då va de redan klara:P  haha
Men men:P Kul vare iaf:D

Sen på kvällen tog sig älsklingen en liten krogrunda:)

Lördan iaf då:)
Toppen dag verkligen:D:D
På dagen vare äckligt varmt men vi försökt iaf ner till bilutställningen en sväng:)
Träffade Lenström så erbjöd oss att åka lite Pontiac under kvällen:)
Eller aa, kan ju varit så att jag frågade när jag skulle få åka som han lovade för något år sen:P
Sen följde vi iaf med svärfar hem & hämtade bilen innan vi tog oss ett dopp:)
Sen hem & småfixa lite innan vi åkte iväg på 70års kalas:)

När kalaset va slut blev det att korka upp:D
Ner på stan & åka lite Pontiac men sen skulle dom till klubben & vi sa att vi skiter i de så blev MAX parkeringen:)
Örjan & Stefan kom:D Älskar verkligen dom två grabbarna<3<3
Helt underbar kväll som tillbringades med bby & goda vänner<3

När vi väl kom hem vid 4 där & hade lagt oss tillrätta va de nån j*vla idiot som försökte klättra in genom sovrumsfönstret, Fredrik vakna av att jag fråga va fan han höll på men..
Han skulle tydligen ha tappat sina nycklar sa han:/

Sen 5 min efter kom en annan & knacka på fönstret & fråga om vi kunde öppna men då va vi så griniga & trötta så vi bara "dra härifrån för fan idiot" typ:P
Haha sen kom vi på att vi kände fan igen den rösten:P Då va de ju grannen, men han hade glömt sin nyckel så han hade tänkt att sova i korridoren så hjärtat sa att han kunde sova på en madrass hos oss..
Så efter lite tjat & några till öl(:P) kom vi väl i säng till 6 eller nått:P


Sönda iaf, jag va äckligt bakis typ halva dan tills jag fick i mig lite mat, haha..
Kommer alltid på dan efter varför jag inte dricker så mkt längre:P
Blev iaf ett kvällsdopp med mys där;)

Måndag gjorde vi ingenting, bby jobbade & jag sov halva dan:P

Idag ska jag iaf till FU kl 9 så ska snart borsta tänderna & knalla iväg..
Kl 16 ska jag på arbetsintervju:D:D
Wooohooo:D
Bättre lycka denna gång??
Ja det får jag väl hoppas:D
Oooooj, vikke inlägg de blev:P får väl se om nån orkar läsa allt:P


//Bäcka


Kvällen!!

Underbar dag med bby idag igen:)
När han kom hem från jobbet for vi iväg till Konsum för att lämna tillbaka filmen vi hyrt sen vidare till svärföräldrarna:)
Men de va inte hemma så blev att tjata med bror hans en stund tills hans mamma kom:)
Men va inte där så värst länge innan de blev att åka hem & fixa mat *kurr kurr*
Jenny kom förbi på en rök också:)
Sen mat & film:)
Sen helt plötsligt sådär fick man ju reda på att syster va i Karlskoga IGEN:P
Utan att tala om haha jävla unge:P
Men men, sen åka och tanka bilen litte sen över till Ella & Håkan & söla litte:)<3
Hoppas allt kan bli mkt bättre nu när du slipper de där puckot:)
& hänga med oss normala i karlskoga;) hihi
Älskar dig syster<3<3

"& du din falska unge!?! Sluta snacka så mkt, håll dej till sanningen så slipper de bli såhär!
Blar galet less på dig, synd bara att min bror ska komma i kläm för att du inte kan tala sanning.!?
& vad kul tror du de är för han när du snackar skit om hans familj till honom sen inte ens kan stå för de?! hmmm..? är de riktigt friskt eller?"

Just ja, svängde in en snabbis till Anden mellan konsum & svärföräldrarna & då ringde de från ett jobb:D
Så blir intervju på tisda:D :S
Wish me luck:S ((Eller va fan de heterXD))

& i morron ska jag även ringa ett viktigt samtal:/
Lite nervös men de löser nog väldigt mkt:/
& Felicia, om de blir så så får du allt följa med om Fredrik jobbar!!!<3

Nej nu ska jag nog vänta på att Fredrik tjatar klart i telefon sen butta omkull han i sängen & kyssa han;)


//Bäcka


1 Juli

Ooooooj:O Kanske dags för en uppdatering? :P
Har inte riktigt hunnit med de..

Har jobbat lite på Bergmästaren så de blir några extra slantar:)
Jobba ju midsommarafton 7-16 så *catshing* :)
Hjärtat jobbar och sliter han också och han verkar trivas där och dom verkar trivas med han:)
Bara hoppas han blir kvar där i augusti sen då:)

Va iväg till Lindesberg med familjen för att titta på lillebrors skolavslutning, så söta:)<3

Andreas & nån kompis:)


Haha, lillebror på 11 har snart växt om mig:P



Städat & grejat massor i lägenheten också:)
Börjar få ordning nu snart iaf:D
Ska bli så sköönt så:)

Just ja, Felicia va här en dag också:) Bara tjata, tjata,tjata:D
Måste försöka ses oftare<3

Den 24 Juni skulle även Pucko ha fyllt 2 år:(
Rip Gumman<3
Vi saknar dej<3


Samma dag som jag & Fredrik varit tillsammans ett halvår:P

Va iväg och bada nån dag här i veckan:)
Blev massa mys på filten och när man väl kom i vattnet var de ganska skönt faktiskt:D
Vi har haft så många mysiga och underbara stunder så ja blir ju helt bortskämd<3<3

Igår va vi över till Nadja också:)
Fredrik blev friserad & jag fick mitt hår färgat igen:)
Tack tack:)<3

Aja, det har hänt väldigt mycket också psykist, men inte någe som jag tänker skriva om här..
Nej men jag funderar på om jag kanske ska fixa lite här nu?
Tog lite mat & kollade på Wolfman så slumrade till lite, inge bra de här..
Sleten & jävlig:/
Nej men så blire, hoppas min prins kommer hem snart<3<3




//Bäcka


RSS 2.0