Onsdag 28/4 2010

Vikken helg:D
Fredas va vi till mamma en sväng sen plockade vi med oss syster som skulle bosätta sig hos oss över helgen:)<3
Så det blev att åka till bby moster en sväng & säga grattis sedan köra Andreas lite, eller aa lite:P
Typ hela natten:)
Va riktigt kul synd bara att de sluta som de gjorde:(
Syntes iaf att Ella hade kul när Jenny & Hjort va med:D hihi

På lördan åkte vi ner på stan & kollade på lite bilar & motorcyklar:)
Brum brum!!
Älskling hämtade lite folk så dom kom ner när de typ började stänga:P
Sen fick iaf jag & Ella skjuts hem av svärfar, tack tack!, så började vi med Tacos & kollade på Paranormal Activity:)
"Stääääng aaaaav! Jag vill inte se meeeeeer!" hehe när de va typ 5 min kvar:P
Sen blev det bara att slappa, när bby kom hem en sväng skulle han köra oss till Godishuset men de hade ju flytta:O så de blev ICA för de ringde och ville ha skjuts..
Så jag & Ella hade massor av kvalitetstid:)
La oss väl vid 1 eller någe & älskling kom vid 5..

På söndan körde vi hem Ella vid 12 sen åkte vi till hans farmor & farfar sen vidare till Svärmor & svärfar:)
Men sen va vi tvungna att hämta henne igen för de va massa jocks:(
Men senare på kvällen löste det sig så de va bara att köra hem henne till Dfs igen:P
Är väldigt trött på den vägen hehe:P

I måndas kom Sara & Nina & hämta mig vid 10-11?
Blev att klippa & färga håret:)
Sååå himla nöjd är ja:D:D:D
När bby kom hem blev de att fixa sig sen upp och säga hej då till svärmor som reste till Paris under natten<3
Lagomt avundsjuk är ja:P

Igår sov jag länge, gick upp strax innan hjärtat kom hem från skolan tror ja..
Sen blev de käk & en tur upp till Jocke & Sofia:)
Dom fixade med huset i de fina vädre:)
Sen va vi & firade hans mormor:)<3

& så idag då:( :)
Ja vad säger man?
Vaknade av att älskling ringde så det började ju bra:)
Sen fick jag ett sms från mamma:
"Ella ligger på akuten"
Jaha?!?
Så ringa henne & fråga vad som händer..
Sen starta datorn & kolla mailen:D
Då var de nya hyresvärden som frågade om vi va intresserade av den första lägenheten vi tittade på om den inte blivit uthyrd till 1 Juni:D
Jaaaa men aaaaaaabsolute:D
Så nu hoppas jag bara att ingen tar den;P<3
Men nu ska jag iaf kliva upp & fixa mig, när älskling kommer hem ska han köra ner mig till stan så ja får träffa min jobbcoach:)
Sen skulle vi väl åka & fixa nå grejer till bilen:)



//Bäcka



Saknar mina bebisar:'(

Kan inte fatta att de kan kännas så otroligt tomt:(
Jag vet att dom bägge har det bra men saknar att bara ligga & mysa..
Pata bor i Stallet med Nisse hos Sandro & Petra och där verkar han trivas<3
Pucko fick tyvärr somna in men det var de bästa för henne:'(<3
Saknar stunderna med dom,
att dom alltid kom och hälsade när man kom hem,
att ha dom på magen medans man skulle kolla på tv,
ha Pucko bredvid huvudkudden när man skulle sova..
Jag trodde faktiskt inte att de skulle kännas så här svårt,
trots att det är ett bra tag sen så är de inte långt ifrån att man ropar på dom ibland..
Uuuusch, vet ju att de va de bästa för dom men de kännsjobbigt:'(



     
 


//Bäcka







Tisda 20/4 2010

Ja då försöker man väl få lite mer update här också:)
Lyckas väl lite eller va tycker ni? :P
Har iaf varit lugnt, utgång som ni vet i fredas för Hjärtat sen vart de bara slappa resten av helgen..
I söndas skulle vi ha vart & firat hans moster men så bidde de inte:(
Men men
Grattis på'rej Jenny:)<3

Måndag va han i skolan hela dan & ja va till arbetsförmedligen en sväng med de sista pappre, TRODDE JA!
Ha, nej du, måste ju ringa & fixa två papper till:(
Sen kom Malin över på en kopp kaffe sen träffa Jenny för en rök:)

Idag trodde jag att ja skulle hinna massor innan Bby komhem från skolan men så bidde de inte, varken storstäd eller att ringa om papprena..
Nej blev lite förhinder sen kom Jenny över<3
Tack gumman<3
När sötnosen kom hem blev de att käka lite för sen kom hyresvärden med två som skulle kolla på lägenheten:)
Får väl se vad dom säger sen:)
Vi vill ju gärna komma härifrån så snabbt som möjligt..
Sen hare bara blivit att ta se lugnt<3

Nu kollas de för fullt på Desperate Housewifes:D
Det gillar vi;P

Älskar mitt hjärta mer än allt annat<3
Jag vet att vi tjafsar & så men de gör väl alla?
Vi är kanske inte det perfekta paret & folk kanske stör sig men de skiter jag totalt i!
Jag ÄLSKAR han & så äre bara<3

Men nu blire väl en cigg med hjärtat sen sängen<3

Ååååååh va ja är sugen på chips:O

//Bäcka

 


Fredag 16/4 2010

Igår åkte jag till arbetsförmedlingen vid 10 för att lämna in nått papper & darling åkte ut till Dan för att hjälpa han med det sista med bilen:)
När han väl kom hem igen blev det lite käk innan vi for över till svärföräldrarna<3
Fixa däcken på bilen & knallade sedan över till Emma en sväng och sa hej till alla där:)
Sen blev det att snurra nått varv på stan men de va helt dött så åkte hem ist..
Senare kom Jenny, Lina, Persson & Hjort över på en rök så det blev att åka med dom ner på stan:)<3
Tack de va jätte trevligt:)
Sen blev ja lite för trött där vid en 2- 3 så Lina & Persson körde hem mig & babe fortsatte med sina äventyr:)
Så eftersom jag fick somna utan han blev det massa mys nu på morronen/ förmiddan:D<3<3
Uuuundebert:D<3

På torsda kommer underbara Felicia hit:)
Uuuuj va kul de ska bli, saknar dej som fan tjejen<3

& på fredag blire väl pengar:)
Man brukar väl få pengar på fredan om 25 är på söndan har ja för mig?

& så fyller jag år snart:)
Eller aa nart & snart typ en månad men ändå:)
Så äre Kristinehamnsträffen dan innan också:)
WoooHoo:D


& 1 Juni får vi nycklarna till nya lägenheten:D
Så flytt flytt flytt till VÅRAT hem<3

4 Juni tar älskling studenten:)
7 Juni börjar älskling jobba:)

Var det den 11 Juni tro som Jenny tog studenten?
Så lite finns det att fixa iaf:) hehe

Men nu ska jag kolla om mitt hjärta är hungrig för de är iaf jag:O


//Bäcka



Ajajaj:O

Det var föööör länge sen som ja uppdaterade här fick jag se:O

Inte riktigt haft tid eller vetat vad jag ska skriva:/
Det har hänt hur mkt som helst under den här tiden eller nja, kanske inge som är så vidare intressant men..
Det som tar mest tid nu är väl iaf att leta ny lägenhet och så har jag ju blivit arbetslös också:/
Men men, ska inte gräva ner mig för det utan får tänka att de finns något annat:D
Har ju hittat några spännande alternativ så ska väl skicka iväg om det iaf:)

Fredrik och jag har snart varit tillsammans i 4 månader också, jäklar va tiden springer iväg:O<3
Fick en uuuubergullig svärmor & svärfar på köpet också:)
(Inget emot de förra, nej verkligen inte! Ni va underbara på erat vis<3)

På helgerna blire stan & träffa folk & mopperace oftast:)
Riktigt kul fan att kolla på de:D
Men alltid lika orolig att han ska skada sig:/
Tur att han inte kör lika galet som bror sin iaf! haha

För några dar sen va Thea här och hälsade på också:) Massa mys<3
Promenad in till stan & leka i lekparken & kika lite:)
Sen blev de lite fika & godis såklart;) hihi
Va även uppe hos svärföräldrarna med henne och där verkade hon trivas:)
& hos hans moster Jenny:)

Men jag funderar jag om man kan borde sova lite?
Ska ju trots allt upp vid 7:/
Joo det blir nog så:)
Tjarååå:)

//Bäcka


RSS 2.0