Din falska J****A F****!

DU, såhär ligger det till.!
Det va INGEN som tvingade mig att lägga in mig utan JAG valde det själv.!
Jag vet att valet ja gjorde innan va jävligt fel men gjort är gjort..
Skulle gärna göra det ogjort..
& att jag vägrade ta emot hjälpen jag erbjöds?
Va fan skulle jag lägga in mig för då?!


& att DU tycker jag är feg som vid vissa tillfällen inte vågar vara själv.?!


Är det så jävla konstigt? DU om nån borde veta det vid de här laget..


Varför inte ta reda på fakta innan DU börjar snacka.?!
Har DU verkligen inge bättre för dej.!?
Är ärligt talat riktigt glad över att vi inte umgås så mkt längre.!



& du:


"Du kan alltid ringa, jag finns alltid här för dej vet du<3 Det du talar om stannar hos mig.! Älskar dej<3"


Fuck off, troru seriöst att ja vill prata med dig efter allt skit du snackat.?!


Det är ju inte första gången.!


Nej tack "gumman"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0