Uppdate:)

Helgen va iaf riktigt lyckad:)
Tar de bara lite snabbt här nu så jag får krypa ner & kolla klart på filmen:)
Sönda vare jobb halv 1 till 5, kändes riktigt hårt..
På kvällen kom J över:)
På måndan vare jobb igen sen besök av R:)
Tisda återigen jobb & fick lite möbler:)
Skönt att de börjar se bebott ut igen:) hehe
Onsda va ja sjuk men fick oväntat besök på kvällen/ natten:)
Trevligt, va ett tag sen man träffa dej:D
Blev lite film, tjöta & massage:)
Idag har jag storstädat & sletet som en gris:(
Vart i garaget & tjöta med grabbarna..
Skulle fått besök ikväll med men så blev de ikke:(
Men men, lite skönt att va själv med:D
Nej nu blire allt fil såja kommer upp i morron:)

//Bäcka


Kommentarer
Postat av: patrik

jag tycker du kan ta bort bilden på dig och mig här och den bilden du har på dig och mig på din BDB... för vad jag vet så tillhör jag inte ditt liv längre, men du kanske har en annan uppfattning????????????????????

2009-10-09 @ 14:33:09
Postat av: Bäcka

Jag har redan sagt att ja ska fixa de när ja hittar nån som hjälper mig.!

2009-10-09 @ 16:10:15
Postat av: patrik

jag kan ta bort det om det är det det hänger på.. är inte så svårt

2009-10-09 @ 18:02:16
Postat av: Bäcka

Har fixat en som ska fixa de.!

2009-10-12 @ 06:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0