:D

Wooohoo:D
Så lycklig:D
Känns nästan fortfarande overkligt:D
Hur kommer allt bli?
Vet att vi kommer klara det men vilken omställning:D
Men jag är glad att det blev med just Fredrik:D<3<3

Idag har vi vetat om det i precis en vecka:)<3


& i måndas sov jag hemma hos Felicia<3
Myskväll med Donkan, chips & dipp:) **Mums**
På tisdan vare tatueringsdags för henne igen:)
Den blev sååååå himla söt:)<3
Var iaf underbart att vara med henne igen:)
Tjata & bara vara<3

& resten av veckan har varit lugn....
Igår var syster här med pojkvän:P
Trevligt:)
Jenny va här också:)

& så har jag fått praktikplats:D
Börjar i morron fram till vecka 43:D
Ska bli så skönt att komma igång igen lite:)

Sen i veckan borde vi ju får reda på hur de blir med huset?:)
Nej nu blire allt lite frukost:)
Sen kanske krama hjärtat?<3

Könstigt inlägg men kände att det va tvunget att bli lite updatering:P


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag hoppar och studsar här hemma! Eller jag skulle det om jag inte hade så jävla ont i magen ;P Men det ska bli så kul! Jag är så glad :D

2010-08-30 @ 00:02:06
URL: http://881108.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja det är supermysigt! :) Den ligger på enserudsgatan, i kristinehamn :) Vet du var det är?

2010-09-01 @ 22:00:34
Postat av: Sussie, mamma till Linnéa

Jag tror jag vill ha 7500-8000 för den nåt sånt:-)

2010-09-07 @ 00:07:56
URL: http://mammasussie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0