Dagen innan............

I morron fyller hjärtat 20 år:D
Jätte stort grattis till dig<3
Det har verkligen gått gööör snabbt, tyvärr gick planerna upp i rök men men:)
Finns lite back-up;)


Men sen sista inlägget har de väl inte hänt så mkt egentligen?
Jobbat för de mesta..
Träffat massa söta gamla & de känns verkligen skit att inte veta när ja ska dit & jobba igen:(

Var hemma hos Carro förra fredan också:)
Tjöta lite skit medans Fredrik var på party nånstans:)
Tack Jenny för skjutsen & pratstunden innan:)
Lördan va vi & hämtade hans morbror i Kväggen som vart på bröllop sen köra lite under kvällen:)

Nu i måndas kväll/natt följde jag med Fredrik & Anden på nattliga äventyr i skogen:O
Fy fan!!
Verkligen INTE min grej!
Jag håller mig nog i stan med lampor runt omkring:/
Visst det va skit kul men fan, skit rädd & skaka hur länge som helstXD
Tur att vi drog hem till Anden en sväng så ja kunde pusta ut:P  haha

Nej undra om jag kanske ska diska lite innan jag ska hämta tvätten?
Igår städade ja & greja typ hela dan & de känns som om ja aldrig blir klar:O

Ja just jävlar!!
Va ju hemma hos Petra & Sandro en dag förra veckan tror ja,
Pata flyttade ju hem till dom eftersom vi inte kunde ha kvar han men nu har han tydligen flyttat igen:O

Det va nån gammal tant där borta som han varit & letat flickor som hade tagit in & börjat mata honom:(
Fan!!
När Petra hade pratat med kärringen så hade hon typ sagt att hon inte visste om han skulle svälta ihjäl!?!
Det är inte ens långt emellan?!
& Petra hade typ sagt innan att mata honom INTE!
Blev lite ledsen när Petra berättade det men sen när vi hade kört hem dom då i lördas så såg vi att Pata satt utanför stallet:D:D
Så vi skickade sms till Petra så får vi väl hoppas han kommer hem igen:)<3


 


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Bäcka :)

Eller hur blev de en stooor förändring,

lite spontant gjort av mig :)

Men jag är rätt nöjd!

Hoppas allt är bra med dig!

kram

2010-08-11 @ 14:02:33
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är bra här med!

Har lite stressit nu bara, ska flytta snart & även börja plugga till Skötare inom psykiatrisk vård & omsorg.. Svårt att hinna med förberedelser när jag även jobbar & vill ägna min tid åt Thea :D

Så ser inte fram emot denna flytt..



Ja absolut, vore kul att ses nån dag, kanske när allt lugnat sig lite? :)

kram

2010-08-12 @ 12:32:14
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0