11 dagar kvar till julafton:)

Ja dagen har gått skitsnabbt!!

Vaknade vid 10 -11 sen slappa & mysa massa bara:)
Sen vid 1 typ åkte vi hemifrån, jag skulle till Komvux och hjärtat skulle iväg till jobbet och skriva tidrapporter så pengarna kommer som dom ska;P

När jag va klar på Komvux gick jag förbi gamla jobbet men de flesta hade redan gått hem:(
Bara en kvar & låste så jag får gå dit nån annan dag:)
Så gick istället förbi mina gamla lärare på Omvårdnadsprogramme:D
Fast träffa bara Solveig men de va kul:D
"Du vet att det kommer göra ont att få ut den lilla va.?"
Hahaha så jävla söt<3

Sen gick jag iaf vidare till Jessi för lite tjat innan hjärtat hämtade mig:)
Fick en gööör söt pyjamas & en nalle phu tavla till bebin<3
Tack dom är gööör fina<3

Sen vidare till Fredriks kusin som fyllt år:)

Sen en snabbvisit till svärmor & svärfar:)

Nu blire mys & Tre Kronor som har blivit en tradition här:)<3 hehe

Jaa!!!
& det är bara 11 dagar kvar!!!
HERREGUD!!
& fortfarande vet jag inte vad jag ska göra:(



Vi längtar efter dig bebis<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0