............

Ingenting blir nånsin som man tänkt sig....

Varför egentligen vill man föda ett barn till all den här skiten?

Jag ångrar verkligen inte att jag är gravid & ska bli mamma men funderar bara på hur allt kommer bli?

Nu är allting bara piss & allt för att en person snackar massa skit & drar med sig min familj...

Kul....

Att ingen nånsin inser vad falsk hon är?!

Nej, jag orkar inte bry mig! Jag vill inte bry mig!

Hade de bara handlat om henne om mig så hade jag kunnat släppa de om ja ville men när hon drar med sig alla andra och får andra att snacka skit?!

Nej!

Vet inte vad jag ska göra längre...

Snart jul och det blir inte heller som de va tänkt...

Ingen lust att åka nånstans....

Bebisen kommer om bara några månader och vad händer då?
Kommer alla tillbaka för att jag har den lilla då?


Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

mitt schema:

mån:9-18

tis:8-16

ons: off;)

tors:9-18

fre:9-16

2010-12-04 @ 12:28:08
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: Mia

Den enda som kan bestämma hur din och barnets framtid kommer se ut är du!!



Sträck på dig och låt ingen komma åt dig. Så länge du själv vet sanningen så spelar det ingen roll vad någon annan tycker och tänker. Livet är för kort för att omge sig med idioter. För att du och dina närmaste ska må bra, rensa bort de som får dig att må dåligt!!!



Kram Mia

2010-12-04 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0