Julen är över...

& inte fast de va julmat & paket så fick jag nån julkänsla?
Hmm...

Ja men iaf, de va ett tag sen här nu?

Vi har varit på USÖ igen och kollat på lillan<3
"Det" är fortfarande kvar i hennes mage men det har inte ökat i storlek kraftig eller utvecklats på något annat sätt så de är inge allvarligt så de va skönt..
Så de är väl bara vätska i tarmen:)
De sa att om vi vill får vi komma tillbaka i v32 & kolla så de ska vi göra:)
Kul att se henne också;) <3

Har färgat & klippt håret & jag är SÅÅ nöjd:D
Tack Emma & Eve:)

På julafton va vi hos mamma på förmiddan där jag fick godis & en lott men fan också!
INGEN VINST:'(
Fredrik fick en låda choklad men han tycker inte om de så värst så den blir mitt mums;P höhö
Sen åkte vi över till hans farmor till 1 där det blev mat & paket:)
Det va hur kul som helst:)
Där fick jag också ett paket, lite pengar & han fick mer pengar:)
Hade verkligen inte räknat med att få nått men åååh<3
Ni vet hur de känns, man vill liksom inte ha något så de blir som ett måste aa ni vet va ja menar?
Just ja, mina paket av mamma skulle jag få senare:) hmm?:)

& så firade vi faktiskt 1 år ju:D<3
Inte för de kändes nå speciellt men de va nog för att vi inte gjorde nått särskilt för oss två:)
Men jag älskar han & att bara fira jul men han va helt underbart<3<3

På kvällen blev det iaf lite fest här:)
Riktigt dunderkul:)

Nej, hjärtat är iväg och jobbar så jag ska väl ringa Felicia kanske sen mysa ner mig:)
Ett inlägg som inte va direkt värt men va fan:P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0