Magbilder:) v20+5<3

Har tagit de första magbilderna nu:)
v20+5 <3
Vi längtar efter dig<3


Kass bild kanske men asch:P


Blekfis:P haha

fan vad mkt funderingar man har ändå:)
Dom säger ju att barnet känner igen föräldrarnas röster och sådär men är de verkligen så?
Typ jag kan ju ha handen på magen och känna jätte mkt men Fredrik försökte jätte länge igår men han tyckte inte han kände nått?
Är de bara för att jag känner från insidan också så de blir mer tydligt då?
Igår när vi duschade så som vanligt så såg man hur magen "rörde sig" lite om man sprutade duschen direkt på & det tycker Fredrik är kul:)
Men jag önskar ju bara att han kunde får känna mer, som jag:)
Är ju helt underbart när vi bara ligger & myser och kollar på film och känna bebis därinne<3
Visst det blir mer tydligt snart kanske men iaf? :P
& man märker ju vilket humör bebis har iaf:P
Man ska INTE hoppa i sängen för då säger hon emot direkt:P hehe

Men men iaf:)
Vi har köpt oss en barnvagn nu iaf:)
En Emmaljunga City Cross:)
Fredriks morbror hade en de tänkte sätta ut på blocket så de fråga oss först och de va tur de:D
Va en sån jag visade Fredrik för länge sen:P
Men vi har inte fått hem den än men de kommer:)
Är ju några månader kvar:)
Fast va fort de har gått:O

En sån här, svart & gråsilver typ:)
Helt perfekt:D
Den ska det bli många långa promenader med har jag bestämt mig för sen när lillan är ute<3

Nej, nu blire nog att spela lite spel sen en Dr. House:)
Hjärtat mitt rymde över till grannen en sväng<3

Just ja, i morron ska vi in till USÖ igen:S
Håll tummarna för oss!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart vi håller tummarna för er:) Vi ska på första UL i morgon :)

2010-12-20 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0