Söndag....

Igår va vi ju på mopperace som sagt & USCH vad kallt de blev att stå still!!
Tyckte jag klädde på mej massor hemma men de hjälpte f*n inte om fötterna:(
Tur att jag har en snäll pojkvän & svärfar som lät mig sitta i bilen ibland:)

Men i första hitet gick det bra för hjärtat iaf:)
Andra vette fan för de va nått som gick sönder:(
De skulle även ha prisutdelning från föra året & då tyckte ja Fredrik sa att han va 1a?:)
Men vi åkte hem innan eftersom de skulle komma folk hit:)

Det va en helt underbar kväll:)
Inte så jätte mkt folk & ganska lugnt:)
Vid halv 3 iaf så kände jag att sängen va mitt kall!
Fredrik & resten drog vidare nån annanstans i Linnebäck:)

Fast när jag väl lagt mej så kunde jag inte somna iaf så de blev några avsnitt Dr House & nån macka:)
Sen kom älsklingen hem vid halv 5- 5 kanske:) 
 
Idag blire att fortsätta med veden iaf...
Puuuuuh!!

Måste
försöka åka iväg till särskolan & hälsa på också!
Mkt jag vill göra men vet inte riktigt när jag ska passa in det.......



<3

Du är i vecka 20.
Du har gått 19 fulla veckor och 4 fulla dagar (v19+4).
Du är i 5:e graviditetsmånaden
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 3 maj 2011
Du har 142 dagar kvar till beräknad förlossning.

<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0