Vilken natt!

Puuuh!
Bebis
har verkligen levt rövare inatt!
Kunde inte ligga på rygg och inte på vänster sida för då mådde jag illa som satan!
Så tänk er att ligga på höger HELA tiden!
Usch!
Känns i axeln:(
Men men, ska väl inte gnälla heller är ju inte föralltid liksom:P
+ att min älskling gnällde massa inatt;P
"det är varmt" "du snarkar!" hehe stackarn:P<3

Nu är älskling iväg och hämtar en julklapp till sig själv:)
Motor till pärlan:)<3

Igår kväll va vi bjudna på mat hos svärmor också, ugnstekt falukorv:) **MUMS**
Sen skulle den tokern åka med oss till lasarettet & hem till Lilla Björndalen:O
Helt tokig:O
Jag skulle ligga i en hel vecka om jag skulle gå med henne en dag bara:P
Fast iof, efter förlossningen kanske jag ska hänga på? :P
Ååååh herregud!


Vi längtar efter dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0