Jag vet!!

Skit kass updatering, JAG VET!
Men Wicky tar mkt tid & när hon vilar passar jag på att fixa & greja med annat:/

Men har iaf varit med Hanna & fått massa underbart fina kort på skruttan:)
Så de blir att beställa hem kort nu igen;)
Hennes album är snart fullt redan och hon är knappt 4 månader;) hehe
Kommer nog behövas några fler:P

Finaste flickan i världen<3
Kan inte beskriva med ord vad stolt jag är över henne och hur mycket kärlek jag har för henne!<3
Sen hon föddes så har livet blivit till det perfekta<3

Fast nu är de så att jag & Wicky ska gå & hänga upp tvätten för om en stund kommer pappa hem från jobbet & har med sig moster Ella:)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, ja här får vi inga lättviktare inte :D Absolut, det kan jag göra!!! kram

2011-08-29 @ 17:45:51
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0