Dag 7 - Min Bästa Vän

Har faktiskt två BÄSTA vänner:)
Jag har många bra vänner men de BÄSTA är absolut Fredrik & Felicia<3

Fredrik<3
Han är mitt allt, pappan till mitt barn!
Han är den som jag litar mest på och alltid är avslappnad med, det finns ingen om kan få mig att må som han<3
Han är verkligen min drömprins<3
Har funderat många gånger på det där med om det verkligen finns nån för alla men nu tror jag på det till 100%
Vi har våra stunder vi också & eftersom att vi är ganska lika när vi väl blivit irriterade så blir de som de blir:P
Men det som är så skönt med han är att jag kan säga precis vad om helst till honom!
Jag älskar dig otroligt mkt fredrik<3





Felicia<3
Felicia, Felicia, Felicia?
Vad ska jag säga?
Vi har känt varann sen sommaren -08 men det känns som om vi känt varandra hela livet:)
Det första jag sa till henne va typ att fråga om jag kunde låna hennes penna:P
Sen började vi jobba ihop & även umgås på fritiden & redan från den där första stunden så kändes allting så enkelt:)
Vi pratar om allt och jag vet att vi alltid kommer vara vänner<3
Hon ska bli gudmor till vårat barn och det känns otroligt bra<3
Från första "samtalet" så kände jag en så otrolig tillit och allt är perfekt med henne:)
Det enda som känns jobbigt är att vi inte bor i samma kommun längre:(
När båda bodde i Kristinehamn va de bara ett sms "Promenad?" Eller "tunneln!"
Kvittade vad klockan är så finns hon alltid där, hon har hjälpt mig igenom väldigt mkt<3
Jag älskar dig Felicia<3



Kommentarer
Postat av: Felicia

:) va glad jag blir. Känner absolut samma sak. Allt har varit så enkelt med dig sen första stund och vi vet nog precis allt om varann <3 Kommer alltid finnas och ställa upp för dig <3 Älskar dig

2011-02-17 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0