Dag 8 - Ett Ögonblick

Hmm, ett ögonblick?
Det första jag kom att tänka på när jag skrev de va när jag trodde att jag skulle förlora Fredrik för alltid:(<3
Vi båda har ju gillat varandra i flera år långt innan vi blev tillsammans men jag har alltid varit för feg för att våga satsa eftersom jag va så rädd att de skulle förstöra mellan oss som vänner, han har varit en av mina bästa vänner sen vi va typ 10<3

Sen kom det ett tillfälle då vi pratade om det men jag sa samma sak då att jag vågar inte förstöra ifall att det inte skulle funka..
Sen sa han att vi inte skulle kunna umgås på ett tag för det va för jobbigt.... :'(
Jag funderade och funderade..
Blev räddare och räddare..
Visste ju vad jag kände för han & jag ville ju verkligen inte förlora honom...
Sen kom jag väl iaf fram till att de måste vara värt det, skulle det inte funka så visst, då får vi ta det då men då har vi iaf försökt:)

Skickade
ett sms till han att jag ville vara mer än vänner & att vi nog borde prata så på julafton 2009 kom han & så blev det vi:)
Nu har vi varit tillsammans 1 år & ca 2 månader och vi ska ha en liten bebis snart:)
Allting känns så otroligt rätt & jag är glad att det är vi två:D<3
Skulle inte klara av att förlora honom<3


Jag Älskar Dig Fredrik Ruck<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0