Morrontrött!!

Satans vad jag är trött!
Vette fan om jag har vänt på dygnet totalt eller om de är bebisen för även fast jag sover hela dan sen så vaknar jag inte utvilad:(
Hur ska de gå ifall de ringer och vill att jag ska jobba en morron?
Sen alla morron rutiner som blivit?
kan inte stressa för då är hela dan förstörd,
måste äta typ direkt, kan inte börja fixa mig sen äta för då mår jag illa hela dan:/
Ujujuj, får bara hoppas de inte vill att ja ska börja 7:P haha


Idag ska vi iaf till barnmorskan:D
Undra om vi ska få lyssna på hjärtat igen, de va så myyysigt<3


Håller tummarna också för Emelie & Viktoria som väntar sina bebisar när som helst nu:)


Nej, prova ifall stövlarna fortfarande passar kanske:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0