36 dagar kvar:)




Bilden till höger är ca 1-2 månader innan jag blev gravid & den till vänster är i v33 :)

Det har hänt lite under de månaderna:P
Får väl se om jag får tillbaka den kroppen sen;P

Har varit lite dålig på att uppdatera här också:/
Men Fredrik har iaf fått ett jobb:)
Eller aaa, fram till augusti nu till att börja med men de är iaf nått:)

Vi har "köpt" en bil:)
Fast vi får den inte förrän runt den första april då han som har den får sin nya:)
Så då har vi våran kombi:)

Idag är det bara 36 dagar kvar till förlossning också och jag bara längtar!!
Det är så otroligt tungt nu och jag vill ha henne hos mig<3

Vad är det mer som har hänt tro?
Njae, inge värt att berätta här kanske? :p

Nej, ska leta efter skivan till mp3 nu så jag kan fixa den tills på torsda sen diska lite kanske?
Känner mig inge kry idag så de får bli en slö dag och bara vänta på att hjärtat kommer och pysslar om mig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0