Spjälsäng:D

Igår köpte mamma & Mats en spjälsäng till oss:D
Det va hjärtat som hittade den men eftersom mamma skulle hämta den så fick vi den av dom:)
Tack så jätte mkt!<3
Den är verkligen super duper snygg:D<3

Den står inte tillrätta i sovrumme än för Fredrik måste hjälpa mig att fixa lite mer plats där inne först:)
Men jag kunde inte låta bli att bädda & göra iordning den:P haha
Så nu känns de riktigt bra att sängen står bäddad & klar iaf, fast jag vet inte vad många ggr jag gick och kikade i den igår;P
Längtar mer & mer nu efter henne<3

Nu tror jag att jag ska ta mig en kopp fil sen upp & fixa lite i barnrummet & mäta och greja lite i sovrumme:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0