Min älskade Wicky<3

Att bli mamma är de bästa jag gjort<3
En så otrolig kärlek så de finns inte<3

Förlossningen skulle jag inte vilja göra om men känslan när de la upp henne på mitt bröst slår allt<3
Är så otroligt stolt över våran lilla tjej<3
Jag ska göra allt för att hon ska ha de bra, kvittar vad mkt jag får offra så ska hon alltid må bra<3

Detär svårt att beskriva hur mkt jag älskar min dotter, det finns helt enkelt inte ord<3
Och förhållandet mellan mig och Fredrik är underbart, har hört massor att de blir sämre när man har spädbarn men jag känner mig helt nykär & jag skulle inte klara mig utan honom<3
& han stöd under förlossningen, WOW!
Han peppade mig igenom alltihopa, strök mig på ryggen, hjälpte mig med sladdar, gav mig vatten, han gjorde allt!<3
Jag hade sett framför mig vad osams vi skulle bli med mitt humör men de gick perfekt<3
HAN gjorde allt perfekt!
Jag kommer aldrig kunna tacka honom för det<3
Jag hade inte klarat det utan honom<3

& att se honom och Wicky tillsammans får mig att må så bra, jag har världens bästa pappa till min dotter<3
Han ser så stolt ut & hon ler så mot honom<3
Hon är redan pappas flicka<3
Så mysigt igår när han tog med henne in i duschen, har nog aldrig sett henne så nöjd<3
Mammas godingar<3
Skulle kunna fortsätta hur långt som helst med det här inlägget men skulle behöva göra mig iordning innan Lina & Jenny kommer:)

Sen när hjärtat slutar ska vi ut till Lämås:)


Min underbara lilla familj<3



Snuttan, våran skatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0