11oktober

Uppdaterar en snabbis medan skruttan sover & jag väntar på att tvätten ska bli klar:)
Soligt som bara den idag men usch vad kallt de är iaf:O
Hänger iaf ut lite tvätt för de luktar ju så jädra gött & sak samma om de tar tid att torka:)

Vad har hänt då?
Köpt en nu bilstol åt Wicky eftersom hon typ redan växt ur den första:/
Blev en Besafe Izi Kid, hon sitter som en prinsessa:)
& det va så smidigt att med en hand kunna ändra från sittande till liggande & vice versa om hon somnar:)
Nej, jag är verkligen jätte nöjd:)



I lördas skulle vi ha varit på kalas hos lillebror men så blev de inte!
Men på kvällen va vi iaf över & grattade Jenny A:)
20 år nu, stora tjejen;P
Åkte väl hem vid 7 för Wicky va jätte trött<3
Hjärtat åkte tillbaka efter han kört hem oss, kände lite att de hade varit kul att vara kvar längre och firat henne men va rätt skönt att bara ligga & slöa i soffan också:)

Sen äre väl rätt lugnt:)
Fast jag har fått reda på att jag är en dålig mamma, skaffar barn i tidig ålder & att jag inte har lekt av mig än:P
Öhhm? jaja:P Så nu har hon fått sin sista chans, nästa gång jag pratar med henne så ska jag allt tala om att jag vet allt hon sagt om mig till andra och be henne dra rakt åt h*lvete!
Hon kommer neka så innibomben om jag känner henne rätt men de skiter jag i:)

Nej springa & kolla om tvätten är klar innan Wicky vaknar:)
Just ja, jag tror verkligen att de är nått på gång nu, tänder eller nått:/
Äter inte som hon ska, vill mer bara tugga på skeden/flaskan, sover mer än vanligt & kinkig, hon brukar inte ha sån lust att bara sitta & mysa men de senaste dagarna så vill hon de<3
Så vi får väl se vad som händer<3

Nej tvätten vare ja:)

Mamma älskar dig över allt annat!<3


Kommentarer
Postat av: Jaana

söt bild på henne i bilbarnstolen ^^,

2011-10-11 @ 22:15:31
URL: http://finskamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0