sjuuk:(

I onsdas eftermiddag kom huvudvärken och smög sig på, men jag tänkte "Äsch, det är väl för jag slog i huvet"
Inge mer med de......
Joohoorå!
Sen kom febern, åkte till svärmor & svärfar och lånade badkaret och trodde de skulle hjälpa..
Nepp!
Låg där & de svartnade för ögonen, kände mig konstig i hela kroppen..
Allt blev bara värre & värre, yrsel, frös som en tok, benen & armarna hängde inte med, huvudvärk fast inte sån där riktigt huvudvärk utan med att de gjorde ONT i huvet, kräktes, nej fy fan!

Så torsdan va fredrik så underbar att han stannade hemma från jobbet så han kunde ta Wicky, jag hade inte klarat de!
Jag orkade mig inte ur soffan på hela dan:(
Jag kände med som en riktigt dålig mamma just då:'(
Men ja va så rädd atttyp lyfta henne sen tappa henne eller snubbla eftersom mina ben & armar inte va som de skulle:(

Idag har de varit lite bättre men inte helt okey än..
Nu framåt eftermiddan/ kvällen så orkar jag iaf lite mer, har varit så skönt att orka leka med Wicky igen<3

Nej, nu kryper jag ner i soffan igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0