Tisdag

Jag vet att jag säger varje gång att jag ska bli bättre men alltså det tar mkt tid att ha barn!
När hon är vaken leker vi & när hon sover så passar jag på att få iordning hemma:)
Får väl försöka med små små inlägg så får vi se vad som sker..

& nu är de så kul att se Wickys utveckling från dag till dag:)
Hon är så duktig:)
Hon har märkt att bara för mamma lägger henne på rygg så behöver man minsann inte ligga så:P
Nepp, snabbt som attans runt på mage sen dra sig lite fram:P
Smakportionerna går om en dans, hon älskar verkligen aprikos, blåbär & majs:)<3
Hon har fått en gå stol & den verkligen ÄLSKAR hon!
Så fort hon får syn på den sträcker hon ut armarna efter den:P
Hon kan ta sig bakåt & åt sidorna men nu har hon också insett att om man hoppar och flaxar lite så kommer man lite fram också:P
Sötnosa!<3

Charmtrolle<3


Goa minen ;)<3



Det finns verkligen ingen sötare unge!
Att man kan vara så stolt:)<3 <3


Så mitt liv kanske inte är så roligt att läsa om kanske eftersom de är samma vanliga om dagarna & nästan alltid om Wicky:) men men, ingen som tvingar er att läsa:P



& så är de ju väldigt mkt andra tankar som kretsar i mitt lilla huvud med:'(
Tankar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med..
Eller...
Egentligen vet jag ju vad som vore det bästa, att säga Hej då..
Men det känns svårt på samma gång, säger jag hej då så mister jag även några jag inte vill mista.........
Men det är riktigt jobbigt att alltid få veta saker i efterhand, lååångt efter andra fast som jag har minst lika mkt med att göra?!
& så mkt skitsnack som de är bara för att jag har skaffat barn..
Jag har inte en NY familj, utan jag har bara utökat den!
Bara för att jag har fått barn så betyder inte det att jag inte har tid för andra?!
Mina vänner som finns här vet lika väl som jag att de är inga problem att umgås fastän Wicky är född!
Blir så otroligt trött!
& varför ska hon behöva berätta för mig om allt du säger & inte säger när det är du som ska vara vuxen & mogen att kunna göra det själv?!
Ärligt talat så beter du dig som en litten snorunge!

Det enda jag vill göra är att ge Wicky det bästa, och jag vet ju knappast om hon kommer få de om du ska fortätta såhär...


Nej, nu börjar Wicky vakna så upp & hoppa:)

Den underbaraste känslan som finns, är att vara mamma!
Men vissa mammor kanske inte skulle skaffat barn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0